facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

CPI Aragon 2008r

Oglądano już 7680 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o CPI Aragon »
  • Rocznik

    2008 r.

  • Właściciel

    gados1261

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Mława

  • Pojemność

    70 cm3

  • Moc

    8 KM

  • Max. moment obrotowy

    10500 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Różnice między Minarelli Horizontal a silnikiem CPI
    > CPI ma grubszy wał [sworzeń o 2mm szerszy, wał o 4mm]
    > większe sprzęgło [większa dopuszczalna moc]
    > solidniejsza przekładnia zembata
    > grubsze kartery
    > seryjnie silnik nisko obrotowy


    Podatny na tuning, to niewątpliwa zaleta, w skuterze o sportowym zacięciu.
    Rozpędzony skuter trzeba jakoś zatrzymać, odpowiadają za to odpowiednio z przodu atrakcyjny stylistycznie tarczowy, szarpany hamulec oraz bębnowy niestety słaby z tyłu. Posiada bak o pojemności 8l.
    Tłumik jest dobrze znany z innych modeli CPI a pokryty jest Inoxem. Najważniejsza , najbardziej rzucająca się w oczy zmiana to inne malowanie , upodabnia ten skuter do sportowej czołówki skuterów.

    Ze skuterka została wyrzucona pompka oleju, oraz zbiorniczek do niego. Sam robię mieszankę.

  • Tuning

    Mechaniczny:
    - cylinder Polini Sport 70ccm,
    - wał korbowy Top Racing STD,
    - łożyska wału Stage6 z luzem C4 (metal),
    - gaźnik Dell'orto 16mm z dyszą 115,
    - wydech Yasuni R,
    - stożkowy filtr powietrza Polini Air Box,
    - sprężynki sprzęgła Hebo czerwone
    - sprężyna dociskowa Malossi czerwona (średnia)
    - Szczęki hamulcowe Galfer
    - wariator Stage6 Sport Pro
    - Rolki Motoforce 7,4g
    - Pasek Stage6
    - Zawór membranowy Tec Sport



    Optyczny:
    - diody,
    - diodowe migacze,
    - boczna nóżka chromowana,
    - chwytak powietrza, z ładną żółtą siateczką


    wydeszek też się ładnie prezentuje ;D

  • Silnik

    MINARELLI HORIZONTAL (CPI)

    Rodzaj silnika:rzędowy
    Takt silnika:dwusuwowy
    Chłodzenie:powietrzem
    Rozrząd:membrana
    Emisja:Euro 2
    Rozrusznik:rozrusznik elektryczny/nożny
    Liczba cylindrów:1
    Przeniesienie napędu: Automatyczna CVT

  • Zawieszenie

    Dosyć twarde ale jest regulacja, przydatna przy ostrzejszej jeździe.

    Zawieszenie przednie: Teleskop hydrauliczny
    Zawieszenie tylne: Amortyzator regulowany

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każda taka jest ;D

    CPI - Charakter Pasja Inspiracja

  • Perspektywy

    PISZCIE W KOMENTARZACH


    ..........................................

  • Plusy i minusy pojazdu

    +doskonałe zawieszenie
    +wygodny
    +każdy zakręt jest przyjemnością
    +niezawodność
    +mocne światła
    +widoczność w lusterkach
    +komfort jazdy
    +fajny agresywny wygląd

    -brak obrotomierza ;D

  • Osiągnięcia

    85-95km/h

  • Marzę o...

    zawsze pełnym baku :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Escort
  • Honda CBR 600
  • Yamaha Aerox 50
  • Opel Omega
  • Yamaha Aerox 50
  • Volkswagen Golf

Co robią kierowcy na PJ