Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
lublin D.P.M
50 cm3
7 KM
0.00 s
SKUTER SPRZEDANY 19/07/2011
Mój Nowy nabytek , PIAGGIO NRG mc1 sport series ,zakupiony 24 czerwca 2010 od znajomego ,dzięki temu wiem co mam i co było w nim wymieniane .Niestety tydzień po zakupie cewko/moduł uległ uszkodzeniu , na szczęście części do tego modelu są tanie i łatwo dostępne , i moduł kupiłem za 50 zł.(zamiennik bdb firmy MCN )
tuningu brak ,jedynie odświeżony wygląd , były jeszcze jakieś wiejskie neonki ale się popaliły i poprzedni właściciel je powyjmował ,nawet to i lepiej bo po co mi jeździć świecącym piźdzkiem :)
około 3000 km. temu poprzedni właściciel zrobił remont silnika - szlif cylindra , cylek oryginalny piaggio , co gwarantuję długą trwałość , nie to co te chińskie tandetne zestawy z allegro ,nowe pierścienie , tłok , i reszta silnika po przeglądzie (uszczelki,łożyska itp.) ,więc na razie nie muszę się martwić o remont :) Wszystko cacy ,tylko lać i jeździć , chłodzony cieczą , fabrycznie odblokowany wydech , v-max 80 km/h przy dobrym przyśpieszeniu , muszę tylko zmienić sprężynę centralną bo jest za miękka do tego zestawu . Teraz pewnie pomyślicie sobie po co właściciel zrobił remont i postanowił sprzedać skuter , już wyjaśniam , bo zakupił sobie zabytkowy motocykl :) i postanowił skuter sprzedać - wiem prawie każdy podaję taki powód sprzedaży lub podobny ,ale ja gościa znam i wiem że powód sprzedaży jest prawdziwy , a nie tylko zmyślony , żeby szybciej się pozbyć szmelcu i żeby potencjalny nabywca nie nabrał podejrzeń :)
PIAGGIO/GILERA
Najlepszy silnik montowany do skuterów w klasie 50 cm3,na drugim miejscu oczywiście silnik minarelli !!!
w bardzo dobrym stanie , w miarę komfortowe , ale to nie to czego się spodziewałem :( Przez to że skuter jest wąski "dziko" się nim jeździ w zakrętach , odnoszę wrażenie że skuter jest nad sterowny , np. w koleinach , w zakrętach ,dziwne uczucie , nie wiem jak to dokładnie opisać , może to dlatego że mam skuter od niedawna i jeszcze się do niego nie przyzwyczaiłem .
EDIT - Powodem podsterowności skuterka było nieprawidłowe ciśnienie w oponach , teraz jest już prawidłowe ciśnienie 2.5 bara na przód i 2.3 na tył i skuter śmiga w zakrętach jak przyklejony :)
01/07/2010-dokładnie tydzień od zakupu skutera ,"padł" cewko/moduł , i pchanie skutera do domu :( na szczęście nie zdążyłem się daleko oddalić od domu .
19/07/2011 SKUTER SPRZEDANY
1. wymienić linkę prędkościomierza - ZROBIONE maj 2011
2. zmienić sprężynę centralną na twardszą - ZROBIONE kwiecień 2011
3. wymienić rzeczy eksploatacyjne :płyn chłodniczy , olej w przekładni -ZROBIONE maj 2011, wymienić świecę i fajkę -ZROBIONE maj 2011
4. wymienić rolki bo stare są już lekko kwadratowe
+ silnik chłodzony cieczą
+ 2 takt (jak 50 to tylko w dwusuwie!)
+ nie duży dzięki temu zwinny
+ atrakcyjny wygląd ( mi się podoba )
+ tanie i łatwo dostępne części
Teraz trochę minusów
- słabe światła , wiadomo w końcu to soczewki
- w moim egzemplarzu brak blokady kierownicy, fabrycznie była zamontowana , niestety była :(
- z przedniego koła uchodzi powietrze (chyba zaworek zjeb...)i co 2 dni muszę dopompowywać aby było prawidłowe ciśnienie
na razie to tyle minusów , jak dostrzegę jeszcze jakieś to na pewno je dopiszę :)
tym żeby zawsze być szczęśliwym człowiekiem !