Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Częstochowa
72 cm3
5 KM
0.00 s
Bardzo orginalna stylistyka, trudno go pomylić z innymi skuterami, a co najważniejsze TO NIE JEST CHINOL!
Oprócz tego jest bez awaryjny, bardzo zwrotny.
Mechaniczny:
- Cylinder 72ccm WM Motor.
- Skrócona tuleja wariatora.
- sprężyny na sprzęgle czerwone.
- Aktualnie rolki 5g.
- odblokowany moduł.
- Głowica po portingu!
Optyczny:
- Żarówka pseudo ksenon przód.
- Naklejki Stage6
- Filtr Stożkowy
- Tablica bez ramki zakrzywiona.
Działa, ma super kopa od 0-45kmh później już słabnie ale jedzie na przyspieszeniu od 0-60 delikatnie szybciej od seryjnego Kymco S9!
Wszystkie podróże są pamiętne ;]
- Wybebeszenie tłumika
- Założenie wariatora speed control lub malossiego.
- Nauka stuntu.
Plusy:
- W porównaniu do innych 4t jest bardzo mocny.
- Całkiem dobry kop.
- Łatwy w utrzymaniu bo BEZ AWARYJNY!
- Wygodny nawet na dłuższe podróże.
- spalanie ! Jak się jeździ do 50kmh to można zejść poniżej 2,5 litra, na seryjnym cylindrze 50ccm rekord to 2 litry/100km.
- Twarde plastiki ;]
Minusy:
- 4t
- uboga deska rozdzielcza
- Brak tylnego tarczowego hamulca ;(
Na prostej bez wiatru 90kmh, na prostej z wiatrem w plecy około 100kmh, z górki dość sporej jechałem około 110kmh licznikowo, wskazówka doszła do końca drugiej cyfry na liczniku przebiegu ;]
Yamaha R1, BMW e46 M3
Paliwie po 1zł
Równych Drogach w Polsce.