facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kingway Coliber 2006r

Oglądano już 11157 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kingway Coliber »
  • Rocznik

    2006 r.

  • Właściciel

    DYwan

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Cybulice Małe

  • Pojemność

    88 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    =#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=

    Kingway Coliber, dosyć popularny pojazd ;)

  • Tuning

    =#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=

    +++++Tuning Optyczny:++++++

    -Nowe lusterka Revo Carbon
    -Nowa tarcza zegarów
    -Rejestracja na przekładni
    -Zdjęcie przedniego i tylnego błotnika
    -Nowy lakier: Pomarańcz
    -Wypiaskowane felgi w kolorze czarnym
    -3x Naklejki Polini
    -Zespolenie plastików koło baku i boczków
    -Zdjęcie tylnego stelaża
    -Wygładzenie miejsca po mocowaniach
    -Chwytak powietrza
    -Przyciemnione klosze kierunkowskazów

    Doszło:
    -Przedłużka amortyzatora (robiona własnoręcznie)
    -Kartery pomalowane na czarno
    -Lagi przedniego zawieszenia na czarno
    -Dekiel z kopką na czarno
    -Felgi przód i tył na czarno
    -Wiatrak magneta na niebiesko
    -Korek wlewu oleju na niebiesko
    -Zaciski hamulcowe na niebiesko
    -Rozrusznik na niebiesko

    Oba lakiery matowe.

    =#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=

    +++++Tunig mechaniczny:++++++

    -Cylinder WM Motor 88cc (51mm, tłok wypukły)
    -Głowica WM Motor:
    >Zawory
    *ssący 23 mm (Seria ma 18mm)
    *wydechowy 20 mm (Seria ma 16mm)
    >Kanały:
    *ssący ma 21 mm (Seria ma 18mm)
    *wydechowy ma 19,5 mm (Seria ma 18mm)
    -Nowy wał korbowy (poprzedni żyje, ale nie zaszkodzi wymienić 10k)
    -Wałek rozrządu NCY Camshaft Racing
    -Gaźnik 24mm
    -Filtr Polini Airbox
    -Wario Naraku HS (zmieniona tuleja z seryjnego wariatora i tacka, 2 ślizgi z wariatora wm motor, 1 z polini sc)
    -Rolki 9g Malossi
    -Sprężyna centralna 1500+
    -Pasek omoto 729x17.5 30
    -Twist Control (Home Made)
    -Sprzęgło Top Racing Speed-Race (regulowane, sprężynki z seryjnego sprzęgła naciągnięte na maksa Duży uśmiech)
    -Dzwon sprzęgła Naraku R-Vent (Zarąbisty! 9k a ten zero oznak zużycia ani czegokolwiek)

    Inne bajery:
    -Kartery 43cm
    -Koło 12 cali z oponą 120/70-12
    -Tarcza z zaciskiem na tyle
    =#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=

  • Silnik

    Model: 139QMb
    Typ: 4t
    Typ chłodzenia: AC

  • Zawieszenie

    Przód: Dwa amortyzatory hydrauliczne (olejowe).
    Tył: Pojedynczy amortyzator hydrauliczny ze sprężyną.

  • Osiągnięcia

    Na 50 cm3:
    Jakieś 100km/h (Licznikowe!)
    W rzeczywistości może to być z 80km/h

    Stan licznika na 29.07.2010
    -5.300 km

    Stan licznika na 25.09.2010
    -7.300 km

    Stan licznika na 8.04.2011
    -8.300 km

    Stan licznika na 31.05.2011
    -8.930 km

    Na 85 cm3:
    Osiągi nieznane dokładnie (Docieranie)
    Cylinder wymieniłem i pierwszy raz odpaliłem 31 Maja 2011

    Stan licznika na 7.06.2011
    -9.300 km

    Stan licznika na 29.07.2011
    -10.100 km

  • Marzę o...

    Prawku A i B :D

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki RG 80
  • Skoda Forman
  • Malaguti Phantom 50 F12
  • Peugeot Speedfight
  • Volkswagen Golf
  • Kingway Yamasaki 50

Co robią kierowcy na PJ