Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
Cybulice Małe
88 cm3
0.00 s
=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=
Kingway Coliber, dosyć popularny pojazd ;)
=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=
+++++Tuning Optyczny:++++++
-Nowe lusterka Revo Carbon
-Nowa tarcza zegarów
-Rejestracja na przekładni
-Zdjęcie przedniego i tylnego błotnika
-Nowy lakier: Pomarańcz
-Wypiaskowane felgi w kolorze czarnym
-3x Naklejki Polini
-Zespolenie plastików koło baku i boczków
-Zdjęcie tylnego stelaża
-Wygładzenie miejsca po mocowaniach
-Chwytak powietrza
-Przyciemnione klosze kierunkowskazów
Doszło:
-Przedłużka amortyzatora (robiona własnoręcznie)
-Kartery pomalowane na czarno
-Lagi przedniego zawieszenia na czarno
-Dekiel z kopką na czarno
-Felgi przód i tył na czarno
-Wiatrak magneta na niebiesko
-Korek wlewu oleju na niebiesko
-Zaciski hamulcowe na niebiesko
-Rozrusznik na niebiesko
Oba lakiery matowe.
=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=
+++++Tunig mechaniczny:++++++
-Cylinder WM Motor 88cc (51mm, tłok wypukły)
-Głowica WM Motor:
>Zawory
*ssący 23 mm (Seria ma 18mm)
*wydechowy 20 mm (Seria ma 16mm)
>Kanały:
*ssący ma 21 mm (Seria ma 18mm)
*wydechowy ma 19,5 mm (Seria ma 18mm)
-Nowy wał korbowy (poprzedni żyje, ale nie zaszkodzi wymienić 10k)
-Wałek rozrządu NCY Camshaft Racing
-Gaźnik 24mm
-Filtr Polini Airbox
-Wario Naraku HS (zmieniona tuleja z seryjnego wariatora i tacka, 2 ślizgi z wariatora wm motor, 1 z polini sc)
-Rolki 9g Malossi
-Sprężyna centralna 1500+
-Pasek omoto 729x17.5 30
-Twist Control (Home Made)
-Sprzęgło Top Racing Speed-Race (regulowane, sprężynki z seryjnego sprzęgła naciągnięte na maksa Duży uśmiech)
-Dzwon sprzęgła Naraku R-Vent (Zarąbisty! 9k a ten zero oznak zużycia ani czegokolwiek)
Inne bajery:
-Kartery 43cm
-Koło 12 cali z oponą 120/70-12
-Tarcza z zaciskiem na tyle
=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=
Model: 139QMb
Typ: 4t
Typ chłodzenia: AC
Przód: Dwa amortyzatory hydrauliczne (olejowe).
Tył: Pojedynczy amortyzator hydrauliczny ze sprężyną.
Na 50 cm3:
Jakieś 100km/h (Licznikowe!)
W rzeczywistości może to być z 80km/h
Stan licznika na 29.07.2010
-5.300 km
Stan licznika na 25.09.2010
-7.300 km
Stan licznika na 8.04.2011
-8.300 km
Stan licznika na 31.05.2011
-8.930 km
Na 85 cm3:
Osiągi nieznane dokładnie (Docieranie)
Cylinder wymieniłem i pierwszy raz odpaliłem 31 Maja 2011
Stan licznika na 7.06.2011
-9.300 km
Stan licznika na 29.07.2011
-10.100 km
Prawku A i B :D