Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
Warlubie
70 cm3
8 KM
0.00 s
Skuter z 2006r Na początku wystarczał ale jak wiadomo puzniej chciało sie wiecej i wiecej (v-max) :D i na początek zdjęłem blokady.
Puzniej były małe awarie az wkońcy przez popsutą
pompkę olejową zatarłem cylek :D no i jakis czas
skuter stał nie ruszany
Puzniej nadszedł czas na małą renowacje i doprowadzenie go do stanu używalnośći :D
Zrobiłem praktycznie cały remont silnika no i kilka nowych czesci
Mechanika:
-Cylek Stage6 Streetrace 70
-gaznik dell0orto 21mm
-łożyska S6 c4 Teflon
-dysza gaznika 90
-filtr powietrza Airbox gąbka
-linka ssania Stage6
-roki Hebo 4.1 gr
-wariator Hebo Next Generation
-centralka sprzęgła Hebo +50
-spreżynki sprzegłą Top Racing Czerwone +30
Wygląd
-kapa na złoty - miedziany (aktualnie kolor jest inny ponieważ kolor "złoty" nie wytrzymywał temperatury)
-malowanie na czarno
-tylna lampa przyciemiona
-kierunki przyciemione
-uchwyt fluorem na ostry pomarańcz
-licznik fluorem na pomarańcz
-wlew paliwa też fluorem
i tyle :D
Aktualnie jestem w trakcie składania nowego cylka i malowania różnych drobiazgów więc jak go złożę to wstawie jakieś fotki
Seria + mój wkład
Przód twarde
Tył miękkie
Jazda od mechanika po przeglądzi mostem przez wisłe. Skuter stanął na srodku mostu poprostu zdechł :D i utworzył sie spory korek
-Wieksze kółka
w drodze jest juz cylek Stage6 Streetrace 70ccm
linka ssania Stage6
łożyska Stage6 teflonowe
gaźnik 21mm dell'orto
+
dobrze sie prowadzi
mały zrywny
-
duzo pali (przez dysze 70)
80 km z górki we dwuch
Ducati Monster 600
Yamaha R1