Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
49 cm3
6 KM
5 Nm
0.00 s
Oprócz mobilności liczy się też komfort. Skuterzysta średniego wzrostu wygodnie siądzie za kierownicą, wyżsi mogą mieć problemy ze zmieszczeniem kolan. Dla pasażera jest wygodny uchwyt za siedzeniem (w wersjach X-RACE i WRC 206 jest efektowny spoiler) i rozkładane podnóżki.
Niebieskie światła pozycyjne w przedniej lampie i dwa również niebieskie neony, jeden nad tylnym kołem a drugi na środku.
Silnik dysponuje przyzwoitą mocą, która pozwala rozpędzić Peugeota do ok 90 kmh, jednak kosztuje go to aż 4 l bezołowiówki. Silnik pracuje bardzo cicho dzięki tłumikowi jeszcze z poprzedniej wersji, niektórym jednak ten dźwięk nie przypada do gustu twierdząc, że chodzi jak by był na prąd. Jednak na postoju z wydechu dochodzi przyjemny basowy pogłos, którego mogą pozazdrościć inne sportowe skutery.
Speedfight 2 osadzony jest na tym samym zawieszeniu co jego poprzednik, przedni wahacz niby zmodernizowany ale nadal roche nazbyt miękki. Całe zawieszenie jak w poprzedniej wersji wykazuje pewne słabości podczas składania się w zakręt. Kładzie się praktycznie sam i czuć, że zawieszenie się ugina, nie jest to przyjemne uczucie; lepiej sprawuje się tu sztywny Aerox lub Runner, ale Speedfight lepiej od swych konkurentów tłumi nierówności.