Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Barciany
50 cm3
4 KM
0.00 s
To mój pierwszy i chyba ostatni skuter. Ostatni dla tego, że planuje nim dojeździć do prawka. Jest dla mnie na tyle dobry, że mimo możliwości zmiany skutera, chcę pozostać przy tym. Wygląd przeciętny, tak jak osiągi, ale mam sentyment do Piaggio:)
PROSZĘ O RADY N.T. TUNINGU MECHANICZNEGO
Z GÓRY DZIĘKUJĘ!!!
CHCĘ, ŻEBY MÓJ TEŻ LECIAŁ 85 :D
MECHANICZNY:
-Pasek Napędowy "WM Motor",
-Węższe opony terenowe(z głębokim bieżnikiem),
-Linka Licznika "CIF"(oryginalna) - wcześniej nie było,
-Zmiana gaźnika
Plany: odblokowany tłumik, mocniejsza sprężyna sprzęgła, rolki wariatora, wszystko, aby leciał 85 :D
poza tym nic nie ma:/
(nie wiem od czego zacząć)
czekam na pomoc!
OPTYCZNY:
-Lusterka srebrne, chromowane, owalne,
-Opony podchodzą też pod optykę,
Plany: odmalowanie i naklejki
Sam nie wiem:/
Jak to sprawdzić???
Miękkie
Każda wyjątkowa :DDD
Jeździć do 18stki.
Plusy:
+Dobre przyśpieszenie,
+Piaggio,
+Klasyk,
+Nietypowy,
+Pojemny bak paliwa,
+Pojemny kufer,
+Wygodne siedzenia,
+Nieźle się trzyma jak na swoje lata,
+2T.
Minusy:
-Trudno dostępne i drogie części,
-Mało ekonomiczny.
Nie powiem dokładnie, ponieważ niedawno wymieniłem linkę licznika, i nie chodzi ona płynnie(mechanik mówił, że musi się trochę wyrobić ślimak, bo kilka ładnych lat linki nie było).
Ale jak jechałem z kumplem na 2 skutery, to on jechał 60 - 65km/h to dotrzymywałem mu prędkości :)
Skuter:
Piaggio Vespa GTS 300 IE SUPER SPORT (300ccm).
Motocykl:
Ducati Streetfighter S (1099ccm)
Samochód:
Audi A6 C6 2008