Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Wołczkowo
50 cm3
6 KM
0.00 s
Wyjątkowo zrywny, dosyć szybki, ładny i wyjątkowo zadbany jak na wiek.
V max na PB95: 80-85km/h
(kiedyś szedł więcej... )
Skuter ze stajni Aprilii. Zakwalifikowany w klasie sportowej. Produkowane jest wiele wersji, które różnią się kolorystyką oraz wyposażeniem, i oczywiście ceną. Ciekawie rozwiązano fotel pasażera. Podobnie jak w Aeroxie i sportowych Peugeotach, fotel pasażera jest podzielony i zakamuflowany tak, żeby nie było od razu widać że jest to skuter dwuosobowy. Doskonałe właściwości jezdne sprawiają, że ten skuter prowadzi się doskonale i pewnie, szczególnie w szybkich łukach (w tej ramie jest montowany nawet silnik 150 ccm). Produkowany jest również w wersji z mocniejszymi silnikami czterosuwowymi i dwusuwowymi jako sr125/150. Ciekawostką jest także wersja DiTech z dwusuwowym silnikiem wyposażonym we wtrysk paliwa. Dzięki takiemu silnikowi podniesiono dynamikę skutera, oraz obniżono spalanie paliwa (można zejść poniżej 2L/100km !!). W związku z tym, maszyna jest jedną z najciekawszych propozycji na rynku w klasie 50 ccm.
Apcia sprzedana.
Co do tuningu mechanicznego - nic nie było robione i nie będzie. Aktualne osiągi mojego rumaka wystarczają mi aby dojechać do szkoły ;)
Srebrny ;D
Jedno-cylindrowy, chłodzony cieczą.
50ccm, moc ok. 5,5 - 6 km
Ciśnienie sprężania: ~12at.
Cylinder nówka, świeżo po dotarciu.
Tak, według mnie też niema sensu wymieniać cylindra na kolejną 50-kę, ale jak kupiłem apkę, taki cylinderek był już włożony, z przebiegiem ok. 200km
Miękkie gdy się na niego siada (wyraźnie schodzi w dół), idealnie twarde podczas jazdy o sportowym zawzięciu i w miarę miękkie przy małym off-roadzie. Magia.
Przejażdżka po Niemieckich wsiach. Zapuściłem się około 30 albo 40km wgłąb Niemiec i kiedy zaczęło się już ściemniać uświadomiłem sobie że: nie wiem jak wrócić, kończy mi się paliwo, mam zablokowane konto w telefonie a karta do bankomatu leży w domu, razem z całą moją gotówką.
Zapierdalać. Bo lubię.
+Zryw
+Świetnie się prowadzi
+Wysoki, duży, wygodny
+Mnie osobiście, w starszych SR-kach od zawsze podobają się te okrągłe tylne lampy. Ale to akurat rzecz gustu ;)
+Sportowe zawieszenie
+/-Ręczny przełącznik ssania - Niezbyt to wygodne na początku, jednak ja się już przyzwyczaiłem.
-Po podniesieniu siedzenia, schowek wygląda jak kibelek xd
Czymś większym.
1. MZ 250/251 na dobry początek, żeby się jeździć nauczyć xd
SPEŁNIONE ;d
2. DT 125
RÓWNIEŻ SPEŁNIONE!!! ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD