Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Gdańsk
70 cm3
4 KM
6.00 s
Skuter całkiem całkiem. Na wybojach trochę tłumik stuka i akumulator skakał a tak po za tym na razie wszystko ok. Przejechał 235 km.06.06.2010
Światła led przód i tył. Czas zacząć docieranie może ktoś coś poradzi na ten temat, na pierwszy raz tłukłem się zaledwie 20 - 25 km/h.
Pierwszy przegląd dopiero za trzy lata, a tak tylko na razie serwis gwarancyjny.
Już jest
-Cylinder Naraku sport 70 cm
-Sprzęgło sportowe black edition 110 mm
-Wariator NARAKU [SPORT] v.2
-Dzwon sprzęgła NARAKU [R-Vent] - 110mm
-Sprężyna centralna Naraku [+1500 RPM] - Sport V.2
-Gaźnik 17.5mm
-CDI racing Naraku
Silnik dwusuwowy chłodzony powietrzem
50cm3
Sprzęgło suche,odśrodkowe
pas napędowy
przeniesienie napędu: automatyczne,bezstopniowe
Zapłon : CDI
Prądnica: koło magnetyczne
Mięciutkie dość wygodne, i chyba można je regulować.
Wyprawa nad jezioro 03,07,2010
Skuter wpadł w poślizg wpadłem na chodnik porysowany prawy bok i prawa noga. Wygiął się wałek kierowniczy, rama cała. Zmobilizowało mnie to do zmiany koloru.
Dobre plastiki mimo wywrotki żaden nie pękł