facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 377 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson S51 Enduro 1987r

Oglądano już 5646 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson S51 Enduro »
  • Rocznik

    1987 r.

  • Właściciel

    TomeRacing

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Majkowice

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    3 KM

  • Max. moment obrotowy

    10 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Motorek kupiony wiosną 2009 roku.Kupiony w oryginale DDR z przebiegiem 20.000km.Od roku 2010-2013 przechodził generalny remont.Remont robiony tylko na częściach DDR ze starych zapasów.Renowacja kosztowała mnie bardzo dużo czasu,pieniędzy ale było warto.A to co przy nim zrobiłem
    -Cylinder DDR 50ccm.
    -Tłok DDR .
    -Komplet łożysk SKF C3.
    -Simeringi MZA.
    -Wał DDR S51 z wypełniaczami.
    -Iskrownik DDR 6V.
    -Magneto DDR.
    -Kosz sprzęgłowy S51 + zębatka wału S51.DDR
    -Świeca NGK BPR7HS
    -Głowica S51 DDR
    -Tarcze sprzęgła DDR

  • Tuning

    W zadnym wypadku.

  • Silnik

    Po remoncie na częściach DDR.Silny zrywny,pali od tzw. \"strzału\" nie ważne czy zima czy lato.Spalanie 2,7l/100km.Jeżdżony na olejach Castrol(do paliwa Castrol 2T,a do skrzyni Castrol 4T 10W./40.Od remontu zrobiłem ponad 7.000km i brak jakichkolwiek problemów stuków puków.Jednym słowem lać paliwo i jeździć.

    Dane techniczne.
    Moc.............3,7 KM (2,72 kW) przy 5500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy..........5 Nm przy 4800 obr/min
    Zużycie paliwa.........2,7 l/100km
    Średnica cylindra..............38,01 mm
    Średnica tłoka...........37,98
    Skok tłoka...............44 mm
    Stopień sprężania...............9,5:1
    Kąt wyprzedzenia zapłonu........1,8 mm przed GMP
    Odstęp elektrod świecy zapłonowej...........0,4 mm
    Gaźnik..............BVF 16N3-5
    Przełożenie wał silnika - sprzęgło........3,25 (20/65)
    Przełożenia skrzyni.....1 bieg - 4,4 (10/44)
    2 bieg - 2,5 (16/40)
    3 bieg - 1,89 (19/36)
    4 bieg - 1,54 (22/34)

  • Zawieszenie

    Skok zawieszenia........przód: 130 mm
    tył: 85 mm
    Ogumienie...............2.75 x 16"
    Ciśnienie w oponach.....przód: solo 1,25 bar, z pasażerem 1,25 bar
    tył: solo 1,8 - 2,0 bar, z pasażerem 2,5 bar
    Pojemność zbiornika paliwa......8,7 l (w tym rezerwa 0,8 l)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda jest pamiętna.

  • Perspektywy

    Utrzymać go w oryginale.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Moc
    + Zrywność
    + Mała awaryjność
    + Wygląd
    + Pali od kopa
    + Szybki
    + Bezawaryjny


  • Osiągnięcia

    75km/h

  • Marzę o...

    Dalszej jeździe na nim.
    Tańszym paliwie.

Wyróżnienia

Komentarze (5)

  • 2011-07-04 11:31:29

    spoko simsonek zadbany 10/10 zapraszam do mnie

  • 2011-01-30 19:43:16

    Bardzo ładny Egzemplarz. Dobrze się prezentuje, widać, że właściciel dba o swój motorek :] Tłumnik ładnie wypolerowany. Oby Ci służył ten Simek ;] 10/10. Pozdrawiam i zapraszam do oceny moich pojazdów. Szerokości życze..

  • 2010-06-03 11:55:01

    Bardzo ładny simson, wpadnij do mnie :) pozdro

  • 2010-04-07 21:45:12

    piękny simek :)

    ładnie pomalowałeś ta 4 i ten znak ifa :)

    Zapraszam do siebie :)

  • 2010-04-07 16:37:02

    Piękna maszyna :) Wpadnij do mnie ;D

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Mercedes 190
  • Piaggio Zip
  • Aprilia SR Racing 50
  • Moto Magnus Solatio
  • GB Street
  • Ford Fiesta

Co robią kierowcy na PJ