Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Majkowice
50 cm3
3 KM
10 Nm
0.00 s
Motorek kupiony wiosną 2009 roku.Kupiony w oryginale DDR z przebiegiem 20.000km.Od roku 2010-2013 przechodził generalny remont.Remont robiony tylko na częściach DDR ze starych zapasów.Renowacja kosztowała mnie bardzo dużo czasu,pieniędzy ale było warto.A to co przy nim zrobiłem
-Cylinder DDR 50ccm.
-Tłok DDR .
-Komplet łożysk SKF C3.
-Simeringi MZA.
-Wał DDR S51 z wypełniaczami.
-Iskrownik DDR 6V.
-Magneto DDR.
-Kosz sprzęgłowy S51 + zębatka wału S51.DDR
-Świeca NGK BPR7HS
-Głowica S51 DDR
-Tarcze sprzęgła DDR
W zadnym wypadku.
Po remoncie na częściach DDR.Silny zrywny,pali od tzw. \"strzału\" nie ważne czy zima czy lato.Spalanie 2,7l/100km.Jeżdżony na olejach Castrol(do paliwa Castrol 2T,a do skrzyni Castrol 4T 10W./40.Od remontu zrobiłem ponad 7.000km i brak jakichkolwiek problemów stuków puków.Jednym słowem lać paliwo i jeździć.
Dane techniczne.
Moc.............3,7 KM (2,72 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy..........5 Nm przy 4800 obr/min
Zużycie paliwa.........2,7 l/100km
Średnica cylindra..............38,01 mm
Średnica tłoka...........37,98
Skok tłoka...............44 mm
Stopień sprężania...............9,5:1
Kąt wyprzedzenia zapłonu........1,8 mm przed GMP
Odstęp elektrod świecy zapłonowej...........0,4 mm
Gaźnik..............BVF 16N3-5
Przełożenie wał silnika - sprzęgło........3,25 (20/65)
Przełożenia skrzyni.....1 bieg - 4,4 (10/44)
2 bieg - 2,5 (16/40)
3 bieg - 1,89 (19/36)
4 bieg - 1,54 (22/34)
Skok zawieszenia........przód: 130 mm
tył: 85 mm
Ogumienie...............2.75 x 16"
Ciśnienie w oponach.....przód: solo 1,25 bar, z pasażerem 1,25 bar
tył: solo 1,8 - 2,0 bar, z pasażerem 2,5 bar
Pojemność zbiornika paliwa......8,7 l (w tym rezerwa 0,8 l)
Każda jest pamiętna.
Utrzymać go w oryginale.
+ Moc
+ Zrywność
+ Mała awaryjność
+ Wygląd
+ Pali od kopa
+ Szybki
+ Bezawaryjny
75km/h
Dalszej jeździe na nim.
Tańszym paliwie.
Bardzo ładny Egzemplarz. Dobrze się prezentuje, widać, że właściciel dba o swój motorek :] Tłumnik ładnie wypolerowany. Oby Ci służył ten Simek ;] 10/10. Pozdrawiam i zapraszam do oceny moich pojazdów. Szerokości życze..
piękny simek :)
ładnie pomalowałeś ta 4 i ten znak ifa :)
Zapraszam do siebie :)
TomeRacing wyróżnił zdjęcie pojazdu jako wyjątkowe