Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
50 cm3
4 KM
0.00 s
Jest to świetny motorower, kupiłem go po remoncie silnika, z przebiegiem 1000km, a do dziś wymieniłem w nim tylko kondensator oraz cewkę wysokiego napięcia (przy na jeżdżonych 2000km), i teraz ma nalatane prawie 12000 km. Miło się nim jeździ tym bardziej że w odległości 9km ode mnie, jest 15 "simsonowców" w praktycznie moim wieku :D, z którymi się dobrze znam, a w samej mojej miejscowości 5. Staram się go nie katować: średnia prędkość przelotowa 50-55 i starczy (myślę że to nie dużo xD).
Brak: chciałbym żeby był jak najbliższy oryginałowi, no chyba że miałyby to być elementy umilające jazdę, lub akcesoria niwelujące minusy.
DDR to nie jest, pierścienie słychać. Mimo to kompresja jest bardzo dobra. Oczywiście to 2- sów, z zapłonem na platynach. Skrzynia posiada 3 przełożenia, ale zdarza się wachlowanie w poszukiwaniu "4". A przydałaby się, bo 2 dość długa, a 3 to... hmm jakby przedłużenie 2 :)
Seryjne. Mam wrażenie że przód już jest trochę wyeksploatowany. Tył natomiast, ma tendencje do dobijania przy większych dziurach, i znaczmym obciążeniu. Siedzi się stosunkowo wygodnie, ale przy jechaniu 50 drogi km. non stop, okazuje się na mnie za niski, i kręgosłup wysiada :)
Nie długo po zakupie, pierwsza dłuższa jazda z pasażerem (b. fajna koleżanka :P). Trochę miałem stres, by nie dać plamy jeśli chodzi o osobę na "plecach" :D
Druga pamiętna przejażdżka: jechałem sobie z kolegom na Simsonach (on na "trójce"). Na budziku 50 km/h. Nagle: "ciach!!" przyjaciel zredukował na 2 :D. Obroty KOSMICZNE :D, nałapał 55 km/h (wg mojego licznika):D Uświadomiłem sobie jaka króciutka jest trójka (max 65 km/h).
Może pomalować?
Przydałyby się kierunki
A ogólnie supcio byłoby mieć obrotomierz (lubię budziki w pojazdach, im więcej tym lepiej ;D), jakieś amorki z regulacją i porządną owiewkę która nie psuje wyglądu.
+ osłona łańcucha (łańcuch jest szczelnie odizolowany, od czynników zewnętrznych)
+ wytrzymały silnik
+ dość żwawy -//-
+ dostęp do części
- nie jest to duży minus (prędkości w Simsonie nie są hiper power evul monster wielkie :P), ale po jednym mocniejszym hamowaniu, "przodek" traci swoje właściowści i nie ma już takiego spowalniacza. Jednak utrzymuje jednocześnie że to co jest, nie jest złe.
- no ten wyższy bieg!!! ;D
Przy sprawdzaniu v-max:
- z górki 70 paczek
- bez wiatru po poziomej drodze 65 paczek
- z deka więcej gazu + osoba z tyłu = przodek w górze :)
Teraz:
- dobrym zdaniu egzaminu gimnazjalnego
- mz rt 125/mz sm 125/ yamaha ybr 125/ honda varadero 125/ yamah tdr 125/ ew. jakieś supermoto z 50ccm.
- fajnej dziewczynie hehe xD
W przyszłości
- honda cb 500 najlepiej w wersji S :D
- żeby wszystko się dobrze potoczyło w życiu
Super maszyna !
Daje maxa !
Szerokoścki ;)
Pozdro i skomentuj mojego ogara :)
Bardzo ładny simson, oby tak dalej!
Ładne MoTo.Fajnie utrzymany.
Zapraszam do mnie.;)
super maszynka w super stanie ;DDD
szerokosci;)
fajna mazynka pozdro ;]
Fajny sprzet ! ^^ 10/10 .
S.Z.E.R.O.K.O.Ś.C.I .
Zapraszam do mnie !
Bardzo ładny motorek.Daje MAX i zapraszam do mnie
Ładny Simsonek... ciekawy kolor, ładnie się w nim prezentuje:D
ostatnio choruję na moto tego typu:D
szerokości życzę;P pozdro;**
Widze że masz bardzo ładnego i zadbanego simsona,wkońcu to niemiecka maszyna nie do zajechania.Poprostu jest piękny, a twój mi się w szczególności podoba.Pozdro i zapraszam do mojego PEUGEOTA SPEEDFIGHTA:).Lewa w górę.
Super Simson podoba mi się i niezły opis 10/10
Pozdro zapraszam do moich sprzętów ;)