facebook
System PJ
to 129 369 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Ogar 205 1991r

Oglądano już 2284 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Ogar 205 »
  • Rocznik

    1991 r.

  • Właściciel

    lepczyk

  • Kategoria

    Motorowery

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    2 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    "Odziedziczyłem" go po mamie która od nowości nabiła mu 12000km. Następnie przez ok. 10 lat stał w garażu: po prostu silnik siadł.
    Gdy miałem 12 lat postanowiłem z tatą coś z nim zrobić. Wymieniliśmy cylinder, tłok, wał, łożyska na wale, simmeringi, i jeszcze jakieś mniej ważne pierdoły. Jak dziś pamiętam pierwsze odpalenie bez tłumika :D, które udało się dopiero po 3 złożeniu silnika.
    Dziś nie należy już do mnie, został sprzedany koledze we wrześniu 2009 roku nie na chodzie. Szczerze mówiąc nie najeździłem się na nim za wiele (ciągłe problemy z iskrą, z powodu skrzywionego wału, lub magneta :/ a nawet z innych których do dziś nie znam). Ale żałuje że się zniechęcałem po każdej awarii, i rzadko na niego wsiadałem, bojąc się o kolejne.
    Gdyby zliczyć wszystkie kilometry które bzyk przejechał pode mną może uzbierałoby się ze 100. Mimo to żal mi go trochę, bo mam z nim piękne wspomnienia...

  • Tuning

    Brak, szkoda by mi było kasy, ponieważ nie wiązałem z nim przyszłości :)

  • Silnik

    Dezametowski 2- sów, który cały czas miał jakieś problemy. Poprostu nie był pewny. Ale jak na pierwszy pojazd z silnikiem nie był najgorszy :), przy okazji poznałem budowe silnika, i jego zasade działania.
    Skrzynia: 2 biegi wtedy wystarczały, dziś już byłoby troche nudno :D
    Ogólnie wolałbym silnik Made in Pepicki :D

  • Zawieszenie

    Też seryjne. Stosunkowo sztywne.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Z kolegami w teren :D, mój ogar na dotarciu 2 osoby ciągnął po piaskach, pod górke itd :D
    Fajnie było równierz gdy ciągnąłem simsona kolegi, który nie mógł zapalić. Wtedy ogarek musiał poradzić mnie, siebie, pasażera, simsona kolegii tegoż własnie kolege. Ogólnie 3 osoby i 2 motorowery xD. Pod górke konieczna była redukcja ;D

  • Perspektywy

    To już tylko miła przeszłość więc brak.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Nie ma co się łudzić, więcej tu minusów:
    - silnik no poprostu nic ciekawego, często z niewiadomych przyczyn lubił się psuć
    - wyglądu też nie nazwałbym dobrym, najwyżej przyzwotitym
    - brak ssania (ciągłe pompowanie przed odpaleniem, niby nic męczącego, no ale)
    Za plus trzeba zaliczyć:
    + łatwość dostępu do części, i ich cena, ale jakość odbiegała od ideału :D

    Ogólnie jako tani, łatwy w naprawie, na początek motorower git. Podejrzewam, że jak się go zrobi na cacy, i bedzie się o niego dabać, to posłuży :), ale szaleństwa odpadają.

  • Osiągnięcia

    45 km/h na liczniku

Komentarze (5)

  • 2010-08-11 09:11:38

    Super maszyna !
    Daje maxa !
    Szerokoścki ;)
    Pozdro i skomentuj mojego ogara :)

  • 2009-12-04 17:59:48

    fajny sprzecior daje max 10/10 oryginał to jest to
    ZAPRASZAM DO MNIE POZDRAWIAM

  • 2009-11-10 16:44:10

    super ogar moja ocena to 11/10 pozdrawiam zapraszam do skomentowania mojego ogara;)

  • 2009-11-07 10:45:56

    Ładny Ogar 10/10
    zapraszam do skomentowania mojego:)

  • 2009-10-28 19:15:01

    Niezła historyjka. A romecik bardzo fajny.Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda CRX
  • Derbi Senda DRD SM
  • Piaggio Liberty 50
  • Vespa PK 50 S
  • Gilera DNA
  • BMW 3

Co robią kierowcy na PJ