Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1976 r.
Kol.Skierbieszów
49 cm3
2 KM
5 Nm
0.00 s
Komarek jest w ciągłym użytku i nie psuje się. Odkąd go kupiłem tylko raz miałem z nim problem. Silnik po kupnie był zastały i głośno pracował lecz po remoncie hałas ustał.
mechaniczny nieplanowany, wizualny właśnie zaczynam od 17.01.2011r a będzie zrobione:
-polerka silnika
-amortyzatorów
-nowy lakier perła grafit wpadający w niebieski :D
chciałbym obniżyć błotniki tak aby opony się w nich chowały ale z tylnym będzie problem
Silnik po remoncie wymienione:
-cylinder wraz z tłokiem
-zimeringi
-łożyska
-uszczelki
-skrzynia
i tylna opona
standardowe
Kręcenie bączków trzymając za rączke gazu wraz z kumplem (ja Komarem kumpel Rometem Polo) oba obok siebie. Skończyło się to zahaczeniem i wyrwaniem rejestracji z błotnika ;) wraz z chlapakiem i śrubami.
+duża prędkość jak na Komarka ;)
+wystarczająca moc
+dobre zawieszenie
+pali z pierwszego kopa nawet w zimie
-krótka żywotność przedniego zawieszenia
65km/h
o tym aby Komar był produkowany ówcześnie na tej samej podstawie co w czasach ZMD
Super komar , o takim listonosze powinni marzyc szerokosci :D
spoko moto pozdro wpadnij do mnie
PIĘKNY komarek . dbaj o niego . zapraszam do siebe
super sprzęt
daje 10/10
liczę na rewanż
Fajny komarek, widać że zadbany.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
spoko moto pozdro wpadnij do mnie
no no nono ale ślicznotka;d;d pozdro 10/10
Piękny komar.Zapraszam do mnie.