Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1966 r.
Iława
49 cm3
2 KM
0.00 s
Jest to Komar 2320 jeden z pierwszych modeli produkcji :) odrazu pisze że nie jest to żaden Romet jak to pisze w tytule tylko prawdziwy Komar produkowany w (ZZR) - Zjednoczone Zakłady Rowerowe w Bydgoszczy :) Komarek jest wyprodukowany w latach 60-tych a dokładnie 1966 posiada już 42 lata i bardzo dobrze się trzyma :) A teraz tak ogólnie o jego historii Komarek jest w mojej rodzinie od nowości został kupiony przez mojego Pradziadka który nim jezdził z tego co słyszałem to bardzo dbało o niego :) Pradziadek jezdził nim z tego co wiem do 1988 r ale w tym czasie jezdził nim też mój ojciec do szkoły woził moją ciocie itp :) Gdy pradziadek zmarł w 1988 r Komar trafił na strych bo ojcu już nie był potrzebny bo kupił sobie samochód :) Komar stał na strychu do 2003 r ja trochę podrosłem i się napaliłem żeby go zdjąć ;p Ja jezdziłem nim nim po lasach ale bywało że i po normalnych drogach :p bo niestety komarek nie posiada dokumentów ale to już dłusza historia jezdziłem nim tak z 3 lata bez przerwy :) potem już mi się trochę nudziło i był też strach żeby mnie niebieskie nie złapały ;0 i przestałem nim jezdzić tak 2006 r od tamtej pory rzadko nim wyjezdzam i stoi teraz raz na jakiś czas przepalany Bo posiadam już prawko :)
Niema i nie będzie było tam kilka małych przeróbek w silniku typu planowanie głowicy itp i nic pozatym :0
Hmm :p
Typ S-38B.
Rodzaj pracy to dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym.
Pojemność skokowa 49,8 cm ( obecnie jest trochę więcej bo ciliderek jest po 2 szlifie :)
Średnica (skok tłoka) 38/44 mm
Stopień sprężania 6,5
Moc nominalna silnika 1,4 KM (obecnie myślę że jest troszkę więcej po drobnych modifikacjach )
Instalacja elektryczna Iskrownik - prądnica prądu zmiennego 6 V - 17 W
Świeca zapłonowa M14 X 1, 25 - 225 W według Boscha
Gaznik G12A ; średnica gardziela 12 mm (Obecnie jest troszkę większy gaznik G13 co daje troszkę lepsze osiągi wiadomo :)
Sprzęgło 2 - tarczowe, mokre
Skrzynia biegów 2 - biegowa we wspólnej obudowie z silnikiem
Przełożenia :
Silnik-sprzęgło 1 : 4,75
I bieg 1 : 1,92
II bieg 1 : 1
koło zdawcze - koło tylne 1 : 2,92
Przełożenie całkowite na I biegu 1 : 26,6
Przełożenie całkowite na II biegu 1 : 13,9
:)
Przód krótki wahacz pchany o skoku 50 mm
Tył sztywny
Ojj za mała miejsca żeby tu napisać :0
Hmm a co tu można chcieć utrzymać go w jak najlepszym stanie i jak najdłużej :)
Jak dla mnie to praktycznie same plusiki
Jedynie dwie rzeczy które mnie męczą to tylni hamulec poszedł frez ehh :/
No i drugi to utracenie papierów ale to winna mojej babci :|
Hmm Komarek bardzo ładnie idzie koledzy jawkami w b.d stanie ledwo dawali rade o kwadraciakach to nie mowie kolegi romet na nominale to niemiał szans dopiero jak kupił sobie ciliderek 60 to było trochę trudniej ale też nie zawsze mu się udawało
Komarek na nominale jak był, byl bardzo zrywny i jak jak się bujną to 60 km/h bez problemu sprawdzone było :)
Chiałem mu jeszcze niestety moc podnieść i cały silniczek poszedł i musiałem remont całego silnika zrobić w tedy bardzo ładnie szedł ale teraz też ładnie idzie nawed myślę że lepiej niż wtedy :)
Obecnie jak go sprawdzałem to 55 km/h mi szedł na prostej drodze jak był śnieg i nogi miałem na drodze żeby sie nie obalić :p jak się zrobi cieplej to sprawdzę normalnie myślę że będzie szokujący wynik :)
A tak dla ciekawszych to w komarku działa jeszcze originalny licznik :)
Hmm zostawię to dla siebie :)
haha 10/10 niezly Komar ;] pozdro!
fajny komarek 10/10 zapraszam do mojego vaporka i pocketa i proszę o komentarz
#$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$#
#$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$#
#$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$__$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$#
#$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$__$$$$$$$$$
Świetny komar i w pełni sprawny :) Pozdro i oceń moją jawke
Bardzo fajnie zachowany orginal
ocen mojego komara
Witam nie zły sprzęcior i zadbany super 10/10 pozdrawiam i zapraszam do oceny mojego motorka
..........................................
.......S..Z..E..R..O..K..O..Ś..C..I.......
.............Z..Y..C..Z..Ę............
nie będę go narazie odnawiał chce żeby został w originale tak jak jest bo nie jest aż w tak złym stanie jak się z nim pogorszy yo w tedy o nim pomyśle.
Niezły Komar! Miałem z dwa kiedyś, maszynki dawały rade Ogarom;p. Nie myślisz o odnowieniu go?Na tyle lat co on, to warto!
Ekstra Komar!!! 10/10 Wpadnij do mnie!
Piekny klasyk! Szerokosci i zapraszam do mnie:) Pozdr
no piekny sprzęt i nie waż się go przerabiac ;D co ja bym dał żeby wyremontować taki sprzęcik ;D pozdrooo i wpadaj do mnie
Super maszyna.
Trzymaj tak dalej.
Pozdro i zapro do mnie na komenta.
super 10/10 ocen moja jawe :)
Fajny sprzęt, tylko pozazdrościć:)
Wpadnij skomentować moją maszynkę :)
super maszyna
zapraszam do mnie
ladny klasyczny komar
zapraszam do mnie
:)
fajna maszyna....oczywiscie6
zapraszam do mnie
pozdr
Fajny koszmar zapraszam do mnie
piękny prześliczny wspanaiły daje 6 najwyższa z możłiwych z atakiego klasyka
pozdr
ładny komar, zarejestruj go na zabytek;)
no ładnie zadbany licznik nawet dzia la
niezły kumor jak na te lata to bdb zapraszam do mnie
Najstarszy z komarków. Powodzenia w renowacji. Pozdro i zapraszam do komentowania mojej maszyny;)
bardzo ładny klasyk, zadbany. Daje 6 bo lubie takie okazy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie
ladny zabytek:) zadbany... zapraszam do mnie. pozdro
ladny klasyczny kamar, ocen moje moto
spoko motor.luknij do mnie)pozdro
fajny romet!!!!daje max!!zapraszam do mnie:)
to się nazywa klasyk zapraszam do mnie
spoko komarek pozdro i wpadnij do mnie
nono... ładnie zadbany komar;) zapraszam do mnie