Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
50 cm3
0.00 s
Komar jest w pełni oryginalny, żadnych przeróbek, nic. Jego dobrą stroną jest "kanciasty" silnik, taki jaki jest w motorynce- zapomniałem jak się nazywa xD. Były w nim wymieniane obie zębatki i łańcuch, były już mocno wykończone. To chyba tyle o tym komarku.
Mechaniczny nieplanowany, wizualny tak.
2-biegowy, "kanciasty".
Działa jak należy :D
Pamiętam dzień, w którym pierwszy raz na nim jechałem. Kupiłem go w piątek, ten 22 lipca. Jechaliśmy z kolegą z powrotem, na zmianę. W pewnym momencie gdy się zatrzymaliśmy i go zgasiliśmy nie można było go odpalić. Tyle kopaliśmy w kopnik i nic. Postanowiliśmy doprowadzić do domu. Warto wspomnieć, że padało, i był pochmurny dzień. Dopiero w domu zauważyliśmy, że przełącznik pomiędzy odpalony/zgaszony/światła był lekko przekręcony na zgaszony. Niestety po tym świeca była do wymiany. Ta przygoda, mimo, że nie zalicza się do "najsłodszych" utkwiła mi w pamięci szczególnie ;)
Romet został już odmalowany, co widać na zdjęciach. Wasze spostrzeżenia piszcie w komentarzach.
+jest nawet zrywny (jak na komara)
+pali na kopa
+mało zżera paliwa
+jest dwuosobowy
+wszystko działa
-jedynie dwa biegi
-mała prędkość maxymalna
Ucieczka przed psem :D Trzymał ostro ^^
Romet Chart... I żeby Komar się nie psuł:)
Fajny Komar i kolor jak na taki motorek ciekawie wygląda xD
A, sory za pomyłkę w nazwie, ta rama mnie zmyliła ;)
no właśnie SvN5 ma racje to 50 t-1 nie komar
oceń moje komarki
Spoko Romet ale to nie komar tylko 50 T-1 wiem posiadam takowe dwa super kolor ma ten twoj Wpadnij do mnie i oceń Escorta i Romety
Zapraszam na http://motocykle.xaa.pl/index.php