Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
chełmek
60 cm3
3 KM
2 Nm
0.00 s
kupiłem go od kolegi . Był w bardzo dobrym stanie
cylinder 60/2 , dolotowy obnizony o 2mm i rozwiercony na 15mm pod gaźnik k60b , płuki podniesione o 2mm i poszezony o 3mm każdy , wydechowy podniesiony o 3mm i po 2 mm na boki z kazdej strony , tłok odchudzony , skrócony o 3mm od strony dolotowego , na koncu wszystkie kanały polerowane na lustro , do tego gaznik k60b i stożkowy filtr , wał z wypelnieniami sportowe sprzęgło i tłumik z simsona
silniczek 023 dezamet zwany kwadraciakiem , po remoncie i usprawnieniach opisanych wyżej
przód utwardzony , a tył lekko dżwignięty do góry
raz jechałem z kolegą przejechać się dalej gdy dojechaliśmy na miejsce to przy ruszaniu uciekło mi tylne kolo na kamykach i się wywróciłem .Gdy chciałem odpalić motor to coś strzeliło w skrzyni biegów i nie bylo biegów . Gdy kolega mnie dociągnął na osiedle okazało się że odkręciła sie zembatka na wałku głównym . Złota rączka pogrzebała mi w silniku i Romet drygał jak należy
podcięte błotniki i stelaż stunt
- mocny
- zrywny
-mało pali
-tańszym paliwe
nie ma minusów
poprzednio 45km/h a teraz powinien polecieć 65
km/h
jak nie wiencej (zebatka 35z :)w planach 38 :)
Hondzie NS1 80ccm lub Simsonie s51
InformacjaDodawanie komentarzy zostało wyłączone dla tego pojazdu.