Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Ostrołęka
175 cm3
15 KM
17 Nm
8.00 s
Rozpoczyna się nowy rozdział w życiu mojego motocykla. Po odkopaniu go ze stodoły skazanego na śmierć w męczarniach trafił w moje ręce. Wyremontowany został silnik i przez jakiś czas użytkowałem motocykl przemalowując go na niebiesko i stawiając głównie na mechanikę. Obecnie po paru latach, człowiek trochę dorósł więc zapragnąłem rozebrać ponownie motocykl w celu odmalowania ramy i elementów nadwozia. Efekt widać na zdjęciach. Motocykl w nowej formie nie jest jeszcze ukończony, czeka jeszcze na parę części ;)
Zmienione zostały:
-lusterka ze zwykłych na carbon look (jeszcze)
-Reflektor w kolorze elementów nadwozia
-Szkło reflektowa w kolorze baku i pozostałych elementów
-statyw centralny nowy
-dołożenie nóżki bocznej
-przeniesione tylne kierunkowskazy z ramy
-powrót do lakieru czerwonego jednak nie jest to orginalny odcień a wybrany według uznania
-Obrotmierz LUMEL MS-7 zmodyfikowany tylko i wyłącznie pod 6V i jeden cylinder
-Półka zegarów z CZ 350 472.6
-Szyba PUIG przyciemniona
Po szlifie i konkretnej naprawie chodzi jak nowy :). Nie ma problemu z odpalaniem, można go odpalić ręką ;). W planach zmiana zapłonu na bez platynowy. Podczas stania na skrzyżowaniu z włączonymi światłami i kierunkiem jest nie oceniony ;). Nie pobiera tyle prądu z akumulatora co platyny.
Każda przejażdżka to jakaś przygoda :).
Najważniejsze jest czuć przyjemność z jazdy motocyklem :)
Plusy:
+wygodna
+szybka
+naprawdę mało pali
+wzrok przechodniów :P. Teraz już takich motocykli mało jeździ po naszych drogach
+ładnie się wkręca na obroty po remoncie
Minusy:
-bardzo dużo napraw po poprzednij właścicielu który ją katował a jak już nie chciała jeździć to pokatował ją jeszcze troche. Praktycznie składanie motocykla od podstaw do stanu w miarę możliwego
Odnowienie i użytkowanie skatowanego kiedyś motocykla :)