Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1972 r.
Kraków
250 cm3
17 KM
0.00 s
Tropik jaki jest każdy widzi. Niezniszczalny + super wygodny.
Tuning. To raczej nie ta klasa motocykli. Ogólnie jestem anty-tuningowcem. Fabryka to fabryka. Część historii, w którą nie powinno się ingerować. Wiadomo, opony można zmienić dla bezpieczeństwa, lub lepsze okładziny, ale nic więcej, żadnych tuningowych nakładek, podkładek i innych zbędnych pierdół. Pozdro dla tuningowców.
Szybko się wkręca, lecz powoli spada :D jak to w MZ
MięTko, ale za to komfortowo :D
Renowacja.
Minusy-brak. Plusy- całe multum :P
W 5 minut do sklepu i z powrotem (w tym 4 minuty na odpalenie ) ;)
Masie motorków. Z każdej kategori może być tylko 1. Np: Sportowe: GSX 1000 , Enduro: EXC 525 Factory, Naked: B-king lub może być Ducati Streetfighter, Choper: Suzuki Intruder 1800 (przesliczny, no i raczej cruser)... oj zastanawiam się nad resztą ;D
InformacjaDodawanie komentarzy zostało wyłączone dla tego pojazdu.