Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
Kowalewo Pomorskie
123 cm3
7 KM
9 Nm
0.00 s
WSK 125 | M06 - B3
Na bazie tego modelu wykonano wiele wersji sportowych jak i, eksportowych, a od 1975 roku takie modele jak: M06 - B3 Gil, M06 - B3 Lelek, M06 - B3 Bąk, M06 - B3 Kos.
Lata produkcji: 1971-1985
Na sezon 2010 z lekka odnowiona wizualnie i standardowo wymieniony olej.
Według mnie tuning tego motocykla był by oszpeceniem motoru.
Silnik:
Typ - S 01 Z3A Lux.
Dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym.
Średnica cylindra -52 mm
Skok tłoka 58 mm
Pojemność skokowa 123 ccm.
Stopień sprężania 7,8
Moc maksymalna 7,3 KM (5,4 KW) przy 5300 obr/min Moment maksymalny 9,8 Nm przy 4200 obr/min
Gaźnik:
Typu G20 M2A o gardzieli 20 mm, połączony z tłumikiem szmerów ssania. Filtr powietrza siatkowy mokry. Powietrze zasysane spod siodła kierowcy.
Sprzęgło:
Mokre trzy tarczowe, sześć sprężyn dociskowych, ślimakowy mechanizm włączający.
Skrzynia Biegów:
Trzybiegowa
Smarowana olejem LUX 10
Napęd:
Z silnika na koło tylne osłoniętym łańcuchem 1/2', przełożenie 3,31
Instalacja Elektryczna:
6V
Prądnica o mocy 28W
Zapłon iskrownikowy
Wskaźniki:
Stosunek mocy silnika do ciężaru 73KM/T
Szybkość maksymalna 90 km/h,
Szybkość użytkowa 60 km/h
Zużycie paliwa:
3.8 l/100 km przy 60 km/h
Mieszanka benzyny z olejem w stosunku 1:25
Zawieszenie przednie z modelu M06 B1 o zmienionej sprężynie, zawieszenie tylne sprężynowe.
Wpadnięcie w szpony policji.
Aktualnie brak.
Plusy:
- Bez awaryjna w moim przypadku
- Moc
- Spalanie
- Polska konstrukcja
Minusy:
- Nie odnotowałem
To, że ją mam w takim stanie.
Za dużo pisania :)