Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1971 r.
250 cm3
19 KM
0.00 s
Kupiony w 1989 roku jako "pełnoletni". Był pomalowany niebieską olejną !! Pierwszy raz popsuł się w drodze od poprzedniego właściciela do domu.
Pierwszy remont silnika w 1989 roku, drugi w 2008. Kolor żółty, bo taki był kaprys.
Na zewnątrz jedynie kierunkowskazy i lusterka (toż to klasyk !)
Zmiany w stosunku do fabrycznego:
1. Zapłon elektroniczny z czujnikiem halla,
2. Alternator 12V od ETZ, prostownik z alternatora od malucha, regulator napięcia elektroniczny, reflektor H4 i cała nowa instalacja,
3. Gaźnik od TS 250,
Wahacze z przodu i z tyłu, płynie po asfalcie jak kanapa
Było ich trochę, wakacje pod namiotem w górach, jazda 40 km w nocy bez świateł, pęknięcie tłoka (zdjęcie w galerii), nocleg "na dziko" w lesie a reszta jeszcze przede mną !
Pojazd rekreacyjny, nie będzie sprzedany.
Pełna sprawność po 40 latach !