Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Ruda Wołoska/Tomaszów Lubelski
49 cm3
4 KM
4500 Nm
0.00 s
Komar stał u ciotki ale go w końcu przyprowadziłem do siebie powoli będę go robił :) Teraz to go czyszczę PLAKiem co jakiś czas aby jak najlepiej wyglądał żadnego kurzu na nim nie ma :p silnik wymyty pod siedzeniem pod bakiem, błotniki od środka wszystko czyściutkie :) aby jak najlepiej wyglądał :)
na razie mam nowe:
- tarcze sprzęgła
- łańcuszek sprzęgła
- kopka
- wajcha zmiany biegów
- miseczki,sprężynki,zabezpieczenia sprężynek - sprzęgła
- nowe śruby silnika
- linka sprzęgła
- linka gazu
- - i komplet cylinder + głowica, tłok, wał, uszczelki, uszczelniacze, łożyska, gaźnik ,filtr stożkowy, i komplet łożysk do główki ramy (to nowe wszystko ) jest na zdjęciach.
używane:
- błotniki
- siedzenie w stanie bdb
- bagażnik którego nie było
Wszystko staram się pokazać na zdjęciach żeby nie było
taki Face lifting prędzej niż tuning. Typu polerka,chromowana ramka na tablice rejestracyjną(będzie) i klakson zakręcony co się na gumę naciska (będzie)
Jawa 223 po polerce :) (22h roboty) i wszystkie części nowe ok 500zł za cały mój remont silnika.
raczej do naprawy bo takie troche sztywne
Wyremontowałem silnik i trochę pojeźdźiłem :) całkiem inaczej sie jeździ niż na SHL ale śmiesznie nawet bym powiedział :)
-klakson taki co się gumę naciska i zakręcony taki widziałem :D
-zrobić go na oryginał :p
-nowy lakier
-nowe felgi, szczęki, dętki i opony
+ w końcu mam ramę z papierami
+ tanie części w miarę
jeszcze nie mam ,ale mam zamiar osiągnąć wierny oryginał żeby był jak najbardziej zbliżony.
paliwie po 1zł ,aby każdy sezon kończy szczęśliwie zarabiać 50 tys miesięcznie bym odrestaurował wszystkie samochody i motocykle i miał własna firmę tuningującą i odrestaurowującą :).