Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1979 r.
jasło
174 cm3
14 KM
16 Nm
0.00 s
Motocykl kupiłem 30.08.09 b.r.,u głównego energetyka(o ironio..,a dlaczego ironio dowiecie się w dalszych opisach:-)) pewnej szanującej się firmy na rynku krajowym, oczywiście prywatnie.
Wsk stała w stodole 18 lat nie ruszana z miejsca,dopóki moje łapy nie dotknęły manetek,pierwsze milmetry ruchu do przodu ,kilka niezbędnych ruchów i znowu wsk ujrzała światło dzienne.Wtedy zrodziła się myśl- całkowita renowacja, i dawna koncepcja zczęła nabierać nowych kształtów,dotyczyła ona tylko i wyłącznie tego motocykla,czyli wsk 175 ccm,typ M21W2.Ściślej układu elektrycznego.
Potężny alternator o mocy 800 W, firmy BOSCH,całkowicie wunifikowany w obudowy silnika,bez ingerencji w jego konstrukcję,reszta bez najmniejszej zmiany.(ciekawostką jest to że od kobuza,mogę teraz odpalić silnik bmw v8 3,0i,co w tych motocyklach było nie do pomyślenia,a jak to robię ,oczywiście przykładowo można będzie obejrzeć na you tube,niebawem.
Bez zmian konstrukcujnych typu polerowanie kanałów,przetaczania czopów korbowych lub innych dupereli.100% oryginał.
oryginał, przednie po wymianie tuleji prowadzących oraz ślizgowych a także uszczelniaczy,tył czyszczenie i renowacja(chrom i lakier)
Mam wiele i wiele, mam nadzieję,jeszcze ich będzie.
Pożyjemy zobaczymy,miałem wiele motocykli,ale pozostanę przy ws-ce.
+ 800 Watt
+ 800 Watt
+ 800 Watt
- na masie he he
Aktualnie wszelkie minusy to tylko,wspomnienia.
Mam na myśli elektrykę.
Duże,patrząc z perspektywy czasu,i biorąc pod uwagę stereotyp wsk-i tzw.czwórki.(wieczny brak prądu)
Oryginalny alternator dysponował 16-to krotnie mniejszą mocą znamionową,oryginalnie tego typu wsk-i miały żarówkę świateł głównych o mocy 35/35W,myślałem o założeniu żarówki 100W,ale nie wiem czy nie skończyłoby się to stopieniem przedniej lampy ;-),może kiedyś spróbuję,a jak dam po sygnale to słychać w Świdniku:-)
O wiośnie :-)