Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1961 r.
123 cm3
5 KM
0.00 s
Szparunki oczywiście lakierowane.
Wszystkie elementy, które nadawały się do odrestaurowania zostały odnowione.
Część elementów np.: ramka lampy, szkło reflektora, aparat stopu, linka od licznika, tylna zębatka z bębnem - jest nowa produkcji PRL.
Śruby chromowane lub ocynkowane, ośki, szczęki i inne niewidoczne elementy ocynkowane.
Widoczne końcówki osiek zostały pochromowane.
Szprychy nowe z PRL, jednak ocynk trzeba było odnowić.
Tłumik pomalowany proszkowo farbą odporną na temperaturę.
Koła i piasty malowane proszkowo.
Każda nawet najmniejsza część (te niewidoczne także np. wewnętrzne elementy klaksonu) ma nową powłokę galwaniczną bądź lakierniczą, odpuściłem tylko sprężynom zawieszenia przedniego i tylnego.
Opony są nowe firmy MITAS gdyż uznałem, że nie ma sensu zakładać starych jeżeli chcę się czasami przejechać.
Elementy aluminiowe silnika zostały wyszkiełkowane i czekają na nowe łożyska i uszczelniacze.
Cylinder był OK więc obędzie się bez szlifu (ten na zdjęciach jest z WSK i na nim jeżdżę - oryginalny z WFM leży w szafce).
Do wymiany oprócz cylindra i głowicy są jeszcze klamki hamulca i sprzęgła na szpiczaste.
Brak!
S01
WFM M04, Sokół 600