Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1952 r.
Cze-wa
250 cm3
9 KM
0.00 s
Jestem w połowie drogi z remontem.
Większość części mam wylakierowane.
Mam nadzieję, że wiosną skończę.Teraz jeszcze remont silnika i reszty i będzie OK.
Na razie wszystko jest w proszku.
Zblokowany ze skrzynią biegów jednocylindrowy dwusuwowy z przepłukaniem zwrotnym chłodzony powietrzem
średnica cylindra-65mm
skok tłoka-75mm
pojemność skokowa-248,5ccm
stopień sprężania-6,25:1
łożyska wału korbowego-3szt. kulkowe 6305
łożysko korbowodu-dwurzędowe, rolkowe
smarowanie silnika-mieszanką oleju i benzyn y w stosunku 1:25
Rama stalowa, pojedyncza, typu zamkniętego, spawana z rur czworokątnych.
Widelec przedni teleskopowy z prostym olejowym amortyzatorem.
Lampa zblokowana z górnymi osłonami rur nośnych z wbudowanym szybkościomierzem i z przestawnym zwierciadłem.
Tylne zawieszenie teleskopowe, prostolinijne (suwakowe), kryte tulejami stalowymi ze sprężynami cylindrycznymi.
Koła łatwo wymienne z ośkami przetykowymi, obręcze 2 1/4"x19, opona przednia 3,00"x19, opona tylna 3,00"x19 lub 3,25"x19.
Błotniki-przedni stały, tylny podnoszony.
Hamulce szczękowe o średnicy 160mm i szerokości 25mm.
Siodło skórzane, resorowane, można regulować według wagi kierowcy przez odpowiednie napięcie sprężyny, cierny tłumik wstrząsów.
Stopnie typu sportowego, nastawne.
Kierownica dzielona, (rura średnicy 22mm, szerokości 700mm, nastawna).
Zbiornik paliwa o pojemności 13 litrów.
Dokończenie remontu.
Plusy:niezawodność, wygląd ,unikalność.Minusy spalanie, problem z częściami.