Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1962 r.
Nowy Sącz
375 cm3
24 KM
2 Nm
0.00 s
Junaczka dostałem od ojca. przez długi czas remontowałem go, tak jak potrafiłem, nie znając technik i tak nieźle sobie poradziłem, było to jakieś 6 lat temu, a co 16-latek moze nawojować. Obejrzyjcie sobie kolejne moje dzieło
Tłok od Fiat 1500, łożysko korbowodowe od kompresora(chłodni)
# Typ: S03
# Rodzaj: jednocylindrowy, czterosuwowy, górnozaworowy (OHV)
oryginalny z drobnymi modyfikacjami wymuszonymi przez nietrwałość materiałów. Iskrownik od Avo Simson
Przód: teleskopowe, z tłumieniem olejowym
Tył: wahacz wleczony, amortyzatory z tłumieniem olejowym
pierwszy wyjazd z garażu po remoncie, Z uszkodzonym iskrownikiem przebyłem z kolegą ponad 200 km z prędkością 45km/h. miałem zakaz wyjeżdżania bestią na drogi główne i tak też było, gdy chciałem sobie skrócić trase do domu o jakies 400 metrów rodzice mnie zobaczyli i byłem pogrzebany, w efekcie silnik motorka był przestrojony przez ojca a ja nie mogłem sobie z nim poradzić, zeby nawet go uruchomić. Na szczęście nie trwało to długo:D
Kapitalny remont zenętrzny
prawie same plusy prócz iskrownika usytuowanego zaraz za błotnikiem przednim, trochę kurzu czy też wody i mamy po jeździe;/
135km/h bez kasku, musiałem odpuścić, bo mnie z siedzenia opór wiatru ściągał
,.......System unavailable.....