facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 125 1976r

Oglądano już 12300 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 125 »
  • Rocznik

    1976 r.

  • Właściciel

    gołąb

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    NOWA WOLA

  • Pojemność

    123 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Marka: WSK

    Model: M06B3 Bąk

    Producent: Wytwórnia sprzętu Komunikacyjnego

    Lata produkcji: 1975-77

    Ilosc egzemplarzy: 9 701

    Historia powstania:

    Motocykl M 06 B3 Bąk to pochodna motocykla M06 B3 należąca do tzw rodziny ptaków stworzonej w roku 1974 przez zespół w składzie inż. Mazur, inż. Czobot, inż. Bryzek, inż. Krzeszowiec, inż. Sagan. W założeniu "ptaki" miały być zunifikowaną rodziną oparta na wspólnym podwoziu i jednostce napedowej różniące się wyglądem zewnetrznym i wyposażeniem.
    "Bąk" był najdroższą i najbardziej zmienioną wersją motocykla podstawowego. Producent stylizował go na choopera - wysoka kierownica, dzielone siodło, którgo tylna część mogła służyć jako siedzenie pasażera lub jako oparcie kierowcy. Zbiornik paliwa, układ wydechowy i przednie zwieszenie pochodziły z "Lelka"

    Dane techniczne:

    Silnik:

    S 01 Z3A Lux, dwusuwowy jednocylindrowy z przpłukiwaniem zwrotnym. Średnica cylindra -52 mm skok tłoka 58 mm, pojemność skokowa 123 ccm. Stopień sprężania 7,8, moc maksymalna 7,3 KM (5,4 KW) przy 5300 obr/min, moment maksymalny 9,8 Nm przy 4200 obr/min

    Gaźnik:

    Typu G20 M2A o gardzieli 20 mm

    Sprzęgło:

    mokre trzytarczowe

    Skrzynia biegów:

    trzybiegowa z kołami stale zazębionymi.

    Napęd:

    Z silnika na koło tylne osłoniętym łańcuchem 1/2', przełożenie 3,31

    Podwozie:

    Rama rurowa spawana, pojedyńcza zamknięta wykonana z rur okrągłych i prostokątnych. Zawieszenie przednie z modelu M06 B1 o zmienionej sprężynie, zawieszenie tylne na podwójnym wahaczu tłoczonym o skoku 90 mm

    Koła:

    3,00x18' niewymienne

    Hamulce:

    Bebnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, zebrowane z wtopiona zeliwna wkładką o średnicy 135 mm

    Instalacja elektryczna:

    6V, prądnica o mocy 28W, zapłonm iskrownikowy

    Pojemnosci:

    Skrzynka biegów bd
    Zbiornik paliwa bd

    Cieżar:

    Cieżar własny 105 kg, ciężar max 250 kg

    Zużycie paliwa: 2.8 l/100 km przy 60 km/h



    Wskaźniki:

    Zdolność pokonywania wzniesien bd
    Stosunek mocy silnika do cieżaru 73KM/T
    Szybkość maksymalna 80 km/h,
    Szybkość użytkowa 60 km/h

    Stosowane barwy nadwozia:
    Malowanie- błotniki popielate,chrom,białe
    pozostałe elementy: czerwone, błękitne, żółte

    Wyposażenie:
    pompka, kpl narzędzi

  • Tuning

    NIGDY

  • Zawieszenie

    WYGODNE

  • Plusy i minusy pojazdu

    BRAK MINUSÓW

  • Osiągnięcia

    ZAREJESTROAWŁEM JĄ;)))))

  • Marzę o...

    SHL M04 LUB M05

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Toyota Avensis
  • Longjia LJ50QT
  • Opel Omega
  • Honda CBR 600
  • Romet 737
  • NSU Prinz

Co robią kierowcy na PJ