Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1974 r.
Kraków
50 cm3
3 KM
0.00 s
Jawka jest remontowana od podstaw, nie szczedze na nia funduszy, bedzie zrobiona tak jak ma byc, czyli wszytsko prkatycznie nowe, lub gruntownie odrestaurowanie, w tej chwili jest malowana. Wkrótce uzupelnie opis.Jawa juz odpala, jest złozona, wkrótce dodam aktualne zdjęcia ;-)
brak!!!!
jawowski silnik 223, wysokobrotowy, niesłusznie uznawany za awaryjny, przynajmniej w moim przypadku jest praktycznie bezawaryjny od czas remontów, generuje moc około 3-4 koni mechanicznych, pali średnio 3-4 litry na 100 kilometrów. posiada 3 biegi, rozruch nożny.
po regeneracji, nic nie cieknie, nawet nie najgorsze, myslałem ze będzie straszniej, a jest poprostu-wygodnie!! może mógłby nieco lepiej tłumic nierównosci
narazie brak, DOCIERAM!!! przejechanie trasy ponad 70 km bez blachy i dokumentów, nie polecam, stres nie z tej ziemii ;D
dotrzec, jezdzic, jezdzic i jezcze raz jezdzic, na pewno nie sprzedawac przed 18!!!
Może na przyszły sezon dodatkowo sprawie sobie Simsona Schwalbe( strasznie mi sie podoba)
stosunkowo niska cena zakupu
mało pali
w miare szybka
oldscholl ;-)
nie jest automatem, wiecej zabawy
-jak narazie jest idealna, zobaczymy co czas pokaze, czyli minusów brak xD
zakup jej, odremontowanie jej, chciałem poinformowac wszystkich, którzy sadza ze remont takiego motorka jest tani, ze remont na ORYGINALNCH częściach, całego silnika, i kompletne malowanie wszystkiego, wymiana drobiazgów, poprostu zrobienie takiej jawki od nowa to koszt grubo ponad 1000 zł, ale nie żałuję, gdyz jest to świetny sprzęt
marzenia czesciowo spełniłem, ale marzy mi sie AUDi Coupe guattro z lat 80(pierwsze adui z napedem 4/4
simson schwalbe
trabant 601 i wiele, wiele innych