Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Kraków/ Michałowice / Masłomiąca
174 cm3
14 KM
17 Nm
0.00 s
Mogę powiedzieć że motor został odrestaurowany w tym roku (trwało to około 4 miesięcy)
Przejechałem już na nim blisko 850 km i nie miałem żadnej awarii.
Posiada on wszelkie dokumenty umożliwiające poruszanie się po drogach.
Jest to taki mały składak który oryginalnie był czarnym kobuzem który nie wyróżniał się z tłumu.
Nadałem mu nowe życie robiąc z niego piękną maszynę z najładniejszymi i najpraktyczniejszymi elementami od różnych modeli WSK
Reszta opisu zostanie uzupełniona wkrótce.
Sezon 2010:
Nowe rzeczy zamontowane w tym sezonie:
- Alternator z Royal Enfielda o mocy 120W
- przedni reflektor z ramką przystosowany do żarówek H4 o mocy 65W/55W + przekaźniki.
- przełączniki zespolone takie jak w WSK Perkoz oraz Romet Chart.
- nowe podświetlanie licznika
- nowa obręcz z przodu (włoska)
- nowa opona z przodu Heidenau K45 2,75x 18"
- Napisy na boczkach: Kobuz
- moduł zapłonowy GL-100
Zostały wypolerowane :
kanały płuczące,
kanał wylotowy i dolotowy mieszanki
a także króciec i głowica.
Wyeliminowane zostały progi pomiędzy karterami a cylindrem.
Wypełniacze wału korbowego wykonane z tworzywa sztucznego.
Generalny remont.
Wał korbowy praktycznie nówka (zero luzów)
Nowe części:
* łożyska SKF z luzem c3
* uszczelniacze
* uszczelki
* tłok oryginał ZMD
* szlif cylindra pod nowy org tłok
Silnik został złożony tradycyjnie na hermetyku.
Skrzynia biegów została zdystansowana oraz osadzona na nowych tulejkach brązowych
Zamieniony został gaźnik ze starego wysłużonego pegaza na gaźnik od Jawy 350 TS, do tego został dorobiony specjalny króciec.
Gaźnik sprawuje się świetnie motor jest silny na 4 biegu oraz spalanie jest bardzo niskie około 2.5l na 100 km w trasie.
Przednie od WSK KOS z aluminiowymi lagami oraz większą piastą co poprawia hamowanie.
Jazda z takim zawieszeniem jest naprawdę świetna jest ono porównywalne do zawieszenia Japońskiego lub MZ.
Tylne zawieszenie zostało zregenerowane oraz odnowione zostały powłoki galwaniczne i lakiernicze.
Jako minus to
* brak 5 biegu ;/ niestety w tym silniku jest straszna dziura pomiędzy 3 i 4 biegiem oraz 4 bieg jest za krótki.
* spore drgania kierownicy
Plusy to:
* małe zużycie paliwa w trasie 2.5 l dzięki zastosowaniu gaźnika z jawy 350 ts
* bardzo dobra dynamika jazdy
* wygoda prowadzenia motocykla dzięki kierownicy sportowej
* bardzo dobre hamulce zwłaszcza przedni
* świetne ładowanie akumulatora dzięki nowemu alternatorowi.
- 2000 km praktycznie bez żadnych awarii,
- V-MAX 120 km/h