facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 175 1980r

Oglądano już 25349 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 175 »
  • Rocznik

    1980 r.

  • Właściciel

    wujcio

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Kraków/ Michałowice / Masłomiąca

  • Pojemność

    174 cm3

  • Moc

    14 KM

  • Max. moment obrotowy

    17 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Mogę powiedzieć że motor został odrestaurowany w tym roku (trwało to około 4 miesięcy)
    Przejechałem już na nim blisko 850 km i nie miałem żadnej awarii.

    Posiada on wszelkie dokumenty umożliwiające poruszanie się po drogach.

    Jest to taki mały składak który oryginalnie był czarnym kobuzem który nie wyróżniał się z tłumu.
    Nadałem mu nowe życie robiąc z niego piękną maszynę z najładniejszymi i najpraktyczniejszymi elementami od różnych modeli WSK

    Reszta opisu zostanie uzupełniona wkrótce.

    Sezon 2010:
    Nowe rzeczy zamontowane w tym sezonie:
    - Alternator z Royal Enfielda o mocy 120W
    - przedni reflektor z ramką przystosowany do żarówek H4 o mocy 65W/55W + przekaźniki.
    - przełączniki zespolone takie jak w WSK Perkoz oraz Romet Chart.
    - nowe podświetlanie licznika
    - nowa obręcz z przodu (włoska)
    - nowa opona z przodu Heidenau K45 2,75x 18"
    - Napisy na boczkach: Kobuz
    - moduł zapłonowy GL-100

  • Tuning

    Zostały wypolerowane :
    kanały płuczące,
    kanał wylotowy i dolotowy mieszanki
    a także króciec i głowica.

    Wyeliminowane zostały progi pomiędzy karterami a cylindrem.

    Wypełniacze wału korbowego wykonane z tworzywa sztucznego.

  • Silnik

    Generalny remont.
    Wał korbowy praktycznie nówka (zero luzów)
    Nowe części:
    * łożyska SKF z luzem c3
    * uszczelniacze
    * uszczelki
    * tłok oryginał ZMD
    * szlif cylindra pod nowy org tłok

    Silnik został złożony tradycyjnie na hermetyku.

    Skrzynia biegów została zdystansowana oraz osadzona na nowych tulejkach brązowych

    Zamieniony został gaźnik ze starego wysłużonego pegaza na gaźnik od Jawy 350 TS, do tego został dorobiony specjalny króciec.
    Gaźnik sprawuje się świetnie motor jest silny na 4 biegu oraz spalanie jest bardzo niskie około 2.5l na 100 km w trasie.

  • Zawieszenie

    Przednie od WSK KOS z aluminiowymi lagami oraz większą piastą co poprawia hamowanie.
    Jazda z takim zawieszeniem jest naprawdę świetna jest ono porównywalne do zawieszenia Japońskiego lub MZ.

    Tylne zawieszenie zostało zregenerowane oraz odnowione zostały powłoki galwaniczne i lakiernicze.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Jako minus to
    * brak 5 biegu ;/ niestety w tym silniku jest straszna dziura pomiędzy 3 i 4 biegiem oraz 4 bieg jest za krótki.
    * spore drgania kierownicy

    Plusy to:
    * małe zużycie paliwa w trasie 2.5 l dzięki zastosowaniu gaźnika z jawy 350 ts

    * bardzo dobra dynamika jazdy

    * wygoda prowadzenia motocykla dzięki kierownicy sportowej

    * bardzo dobre hamulce zwłaszcza przedni

    * świetne ładowanie akumulatora dzięki nowemu alternatorowi.

  • Osiągnięcia

    - 2000 km praktycznie bez żadnych awarii,
    - V-MAX 120 km/h

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Escort
  • Romet Ogar 200
  • Yamaha Virago 535
  • Honda VTX 1300
  • Renault Megane
  • Mitsubishi Colt

Co robią kierowcy na PJ