Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1958 r.
morąg
249 cm3
14 KM
17.00 s
Jawę dostałem od dziadka.
ZAPRASZAM NA FILM O JAWIE : http://www.youtube.com/watch?v=JV_PSq5BxoQ
Nowe zdjęcia już po malowaniu
Najważniejsze cechy:
-wzrost mocy silnika z 12KM do 14KM - stopień kompresji 7,2:1,
-nowy typ filtra powietrza - \'airbox\',
-tłumiki cygara, krótsze kolanka,
-ulepszenie przedniego zawieszenia.
-nowa osłona zakrywająca filtr powietrza,
-w 1959 roku wprowadzono nowy typ gaźnika 2926,
Nie było i nie mam zamiaru robić !!!!
Z silnika jestem zadowolony, moc tego motoru jest wystarczająca bez problemu ruszała z drugiego biegu ale przekładało się to na spore spalanie, noże dlatego że ma gaźnik od 350 .
* Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy chłodzony powietrzem. Średnica cylindra 65mm . Skok tłoka 75mm.Stopień sprężania 7,2:1. Moc 14 KM
* Instalacja elektryczna: Zapłon bateryjny, cewka umieszczone pod zbiornikiem paliwa.Prądnica prądu stałego o mocy 45 watów z regulatorem napięcia. Akumulator 6 V 14 Ah. Amperomierz dwukierunkowy umieszczony w stacyjce na zbiorniku paliwa.
wyjazd do lasu jazda pare godzin a z powrotem pchanie zabrakło paliwa ;/
Plusem jest na pewno wygoda jazdy motor ten jest naprawdę wygody
Minus to duże spalanie
70km/h mało ??? Bez hamulców !!!
85km/h na ślizgającym się sprzęgle
chromie tak jak było orginalnie