Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Pruchnik
50 cm3
4 KM
0.00 s
Dostałem ten motor od mojego Taty 4 lata temu w stanie \\\\\\\"dostatecznym\\\\\\\".
Motor od samego początku w mojej rodzinie i tak pozostanie.
Od tamtego momentu włożyłem w niego ponad 1.5tys. zł. Ale jak coś się kocha to nie oszczędza się na tym;)
Motor cały czas przechodzi modyfikacje (Było to zwykłe S-51B1/4 zmieniam go na wersje Enduro) i nie zapowiada się na koniec(Kasa;/)
Dnia 16.03.2010r Motor PIERWSZY RAZ mnie zawiódł (4km od domu rozleciało się łożysko igiełkowe i \\\\\\\"pocharatało\\\\\\\" sworzeń i urwał się 2 pierścień i zniszczył tłok i zrobił piekielne rysy na cylindrze.| Cylinder i cała reszta był polskiej produkcji i miał od remontu przejechane ~2tysiace km! Odradzam kupowanie polskich części. Po prostu się nie opłaca;/)
Został założony stary oryginalny cylinder i nowy tłok wraz pierścieniami, łożyskiem igiełkowym i sworzniem. wszystko jest na zdjęciu.
-Podgięty taboret;
-Skracany przedni błotnik;
-Kwadratowa tylna lampa z białym kloszem;
-Kratka na przednią lampę;
-Skracane o 3cm kolanko(Jeśli można to nazwać Tuningiem);
Silnik oryginalny.
Rok temu w zimie przeszedł przy 16.002km generalny remont. Wszystko oprócz wału i łożyskach oprócz igiełkowego i skrzyni zostało wymienione na polskie odpowiedniki.
Dnia 12.07.2010 został założony na stary cylinder nowy tłok wraz z pierścieniami, łożyskiem igiełkowym i sworzniem.
Po założeniu tego cylindra nie ma porównania ze starym polskim. Jest o wiele silniejszy!
Obroty mają własną tożsamość. Pozwoliłem im żyć własnym życiem.
Tak samo z zapaleniem go, zapali jak mu się spodoba, a jak humoru nie ma to nawet na pycha nie zapali.
Przewiewne... Skórzane..
Jak na polskie drogi- sam raz.
Tym motorem się nie jedzie lecz płynie!
Słucham tylko jak dzwonią pierścienie i \\\'\'pyrkania\'\'\\ pustego wydechu...
Urwanie się łańcucha w lesie na \\rajdzie\\ z kolegami 20km od domu. Kucie łańcucha w warunkach leśnych:D
Pęknięcie pierścienia wraz z urwaniem łożyska igiełkowego 4km od domu.
-Komplet felg aluminiowych z oponami;
-wyprostowanie ramy;
-Obrotomierz?;
-Silnik 80ccm?;
Zacznijmy od minusów;) :
-Nie za ładnie wygląda;
-Brak tylnego światła i stopu;
-Dla mnie już za wolny;
-Cholernie trochę skomplikowana instalacja elektryczna;
-Więcej grzechów nie pamiętam:P
Plusy:
-Jak na Simsona to silny;
-Ma w sobie dusze;
-Idealny na polskie dziurawe drogi;
-Oszczędny;
-Bardzo łatwo zbudowany i co za tym idzie bardzo łatwo go naprawić.
Ten motor ma swoje lata i chce mu zapewnić spokojną starość.
UAZ 469B
URAL 4320
VW Jetta MKII 1.8 KR
URAL MW-750