Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1979 r.
sól
175 cm3
14 KM
17 Nm
10.00 s
wsk 175 m21w2 zakupiona 06.12.2008 wygląd po zakupie kolor wiśniowy ja zmieniłem na czarny metalik
opona tylna 100/110/18cross,przednia 3.25/18 cross, ponieważ jeżdżę głównie po bezdrożach,poprzeczka kierownicy,stopka boczna,ślizg łańcucha, silnik fabryka, oświetlenie zmienione na led
remont LUTY 2010r.szlif cylindra n4, wał złożony na nowym korbowodzie,tłok,pierścienie,sworzeń,symeringi, łożyska ,tuleje karteru,wałek startera i zmiany biegów,tarcze sprzęgłowe wszystko nowe,instalacja elektryczna od podstaw na aku,nowe kable,konektory,cewka zapłonowa,kondensator,świeca NGK BR8ES z długim gwintem,gażnik ikov,jeżdzi na oleju ORLEN SEMISYNTETIC 2T
oryginalne po wymianie uszczelniaczy i oleju w przednim,tył podniesiony
dźwięk silnika
raz urwał się łańcuch i dwa razy brakło paliwa ale tego nie zaliczam do awarii no i pchanie do domu
zębatka tył 55z, nigdy nie sprzedać ,podnieść przedni błotnik, prowadnica łańcucha,nowe amortyzatory tylne od mz,przód od perkoza(lub mz),zamontować dyfuzor
same plusy jeździ bezawaryjnie, minusy to nieoryginalna stacyjka
posiadanie tego egzemplarza , renowacja nadwozia i remont silnika zima 2010r.Czarny metalik
zakupie WSK 175 PERKOZ i usprawnić silnik