Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1962 r.
Bugaj
750 cm3
22 KM
0.00 s
Przedstawiam wszystkim owoc mojej rocznej pracy. Kaśkę nabyłem w maju 2008 roku w stanie delikatnie mówiąc tragicznym, nie na chodzie, ale za to tanio. Jak się później okazało musiałem wyłożyć sporo kasy by doprowadzić ją do obecnego stanu. Więc dobra rada dla wszystkich, którzy mają zamiar w przyszłości sprawić sobie taki motor, nie kupujcie jak najtaniej! :)
Wszystko 100 % oryginał
Dolnozaworowy boxer o pojemności 750 centymetrów sześciennych. Zrobiłem szlif cylindrów, nowe tłoki, pierścienie, sworznie. Regulacja zaworów nowe uszczelniacze. Zregenerowany kardan (wymiana łożysk, nowy atak, talerz, zabierak, wymiana uszczelniaczy), od nowa zrobiłem całą instalację elektryczną motocykla i wózka ( przewody 1,5mm w peszlu), tylne lampy (motor i wózek) wymienione na "żółwiki", wszystkie żarówki nowe, zregenerowałem prądnicę, gaźniki wymienione na k-68, zsynchronizowane na wakuometrach, nowe kolanka i tłumiki (stare niestety już były w stanie nie do odnowienia :(), wszystkie śruby wymienione na nowe z twardością 8.8. Niektóre ciężko było znaleźć, ponieważ ruscy "inżynierowie" postanowili brać przykład z BMW i w wielu miejscach dali drobne gwinty.. jeszcze wiele by wymieniać...
Zregenerowane przednie zawieszenie, tył to nowe amortyzatory. Wymienione gumy na wahaczu motocykla i wózka, na felgach nowe oryginalne radzieckie opony z dużą kostką ( moja miejscowość to wiocha i drogi mam piaszczyste :))
Moja pierwsza jazda Kachą. :) Oto link do filmu :
http://www.youtube.com/watch?v=0Wne4NHMiI0
Kacha nie ma minusów :)
doprowadzeniu reszty moich motorków do tego stanu..