Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1962 r.
Jaworzno
175 cm3
10 KM
20 Nm
30.00 s
Motorek ma już 50 lat, ale jest bardzo zadbany,100% oryginał łącznie z lakierem.Silnik nigdy nie był rozpoławiany,cylinder z tłokiem nominał bez progu,wał nie ma luzów.
Uważam że to jeden z najładniejszych i najlepszych motocykli bloku wschodniego, produkowanych w latach 50 i 60tych
ubiegłego stulecia.
w tego typu pojazdach to nieporozumienie
dwusuw 10KM,chłodzony powietrzem.Smarowanie mieszankowe w stosunku oleju z benzyną 1:25.Olej do mieszanki SAE 40,skrzynia biegów SAE 50
przód:
- widelec z tłumieniem olejowym
tył:
- wahacz wleczony z podwójnym elementem resorująco tłumiącym
jeszcze nie było, ale będzie :)
- otapicerowanie siodła czarną skórą natóralną z czerwonym przeszyciem
- odnowienie powłok galwanicznych
- zarejestrowanie na żółtą tablicę
PLUSY:
+ marka CZ
+ 100% oryginał
+ wygląd
+ oryginalna,nie przeżarta puszka akumulatora
+ pojedynczy układ wydechowy
+ praca dwusuwu i zapach spalin
+ prosta konstrukcja i łatwość napraw
MINUSY:
-brak minusów
samodzielne:
- wymiana uszczelniaczy i oleju przednich lag (fork oil SAE 20)
- wymiana oleju tylnych teleskopów (olej hydrauliczny Amortyzol)
- dorobienie mosiężnych śrubek klaksonu
- dorobienie przelewu gaźnika z nierdzewki
- odnowienie akcesoryjnego lusterka z epoki (galwanizernia Piotr Pinocy w Katowicach)
- zrealizowaniu perspektyw,poza tym motorek w pełni spełnia kryteria moich marzeń pojazdu zabytkowego :)