Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1957 r.
Grudziądz
123 cm3
0.00 s
PIERWSZE ZDJĘCIE WSTAWIAM TYLKO I WYŁĄCZNIE JAKO POGLĄDOWE ŻEBY PRZEDSTAWIĆ OGLĄDAJĄCYM ZARYS MOJEJ WIZJI.
Próba odbudowy rajdowej WFM M06 R z rajdowego silnika i ramy od WSK ze złomu.
Do sceptyków mojego pomysłu :
Potrafisz lepiej ? To zrób !!!
Jeżeli jesteś typem który wozi swój motocykl na zloty na lawecie, robi rocznie 200 km, urodziłeś się po 1990 roku albo oddajesz swój motocykl do serwisu, daruj sobie krytykę pod moim adresem.
Szklany filtr paliwa pasuje do epoki
Piankowy filtr powietrza będzie lepiej zatrzymywał zanieczyszczenia
Krótsza dźwignia zmiany biegów od Rometa bardziej pasuje do podnóżków przesuniętych w tył.
Charakterystyka silnika ma odpowiadać rajdom obserwowanym czyli dzisiejszemu trialowi.
Cylinder zaadoptowałem od Mińska 400A, jego nominalna moc wynosi 10KM, ja mam ją zamiar jeszcze trochę podwyższyć. Korbowód jest od SHL żeby zamontować tłok pod sworzeń 15mm. Przełożenie końcowe 5.00. Górny układ wydechowy. Skrzynia 3-biegowa, Sprzęgło 4-tarczowe. Dekompresator w głowicy. Dodatkowa przepustnica powietrza. Gaźnik Jikov 24 mm z CZ.
Przód z tłumieniem olejowym. Tył standardowe. Koło przednie 21\" z bębnem 160mm od SHL M06. Tylne aluminiowa obręcz 18\" z bębnem 135mm.
Moja wizja to nie 100% oryginalna M06 R a motocykl stopniowo przystosowywany do udziału w zawodach.
Zebrałem już materiały na temat motocykla i większość potrzebnych części ale stoi on w dalszym ciągu w pokoju i czeka na swoją kolej. Jak na razie zajmuję się projektem mogącym bardziej legalnie poruszać się po drogach publicznych.
ŁOWCY KOMENTARZY WYPAD !!!
DARUJCIE SOBIE DEBILNE KOMENTARZE TYPU 10/10
LICZĘ NA OBIEKTYWNE OCENY. Z góry dzięki.
- nie skończony
To że zacząłem i może szybko nie skończę ale skoro tyle lat dane mu było być stertą złomu to jeszcze trochę poczeka.
...ukończeniu go.