facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 376 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

SHL M11 1964r

Oglądano już 11376 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o SHL M11 »
  • Rocznik

    1964 r.

  • Właściciel

    arturx22

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Gostyń/Dusina

  • Pojemność

    173 cm3

  • Moc

    9 KM

  • Max. moment obrotowy

    5000 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Witam dostałem ten motor od wuja.Chcę go odrestaurować i zrobić! Ale niestety niechodzi ale to się wkrótce zmieni;p

  • Tuning

    Nigdy w tym motorze.Wszystko musi być orginalne.

  • Silnik

    Motocykl ten był wyposażony w silnik produkowany w Warszawskiej Fabryce Motocykli, o pojemnoœci 175 ccm i mocy 9 KM. Jego duża elastycznoœć pozwalała na uzyskiwanie niezłych przyspieszeń, mimo 3- biegowej skrzyni biegów. Eksploatacyjne zużycie paliwa niewiele przekraczało 3l/100km. Z silnikiem współpracował nowoczesny, nierozbieralny tłumik zapewniajšcy wyjštkowo niski poziom hałasu. Pełno piastowe hamulce miały œrednicę aż 160mm i szerokoœć okładzin 40mm - zapewniały doskonałe opóŸnienia. Łańcuch motocykla M11 pracował cicho w pełnej obudowie blaszanej wyposażonej w gumowe wkładki. Również gaŸnik, kranik paliwa, filtr powietrza i akumulator - brudzšce elementy zostały staranie osłonięte blaszanymi obudowami. Motocykl był wyposażony fabrycznie w bagażnik o noœnoœci 10 kg. Mimo że w jego konstrukcji zrealizowano pełny program rozwišzań, zapewniajšcych maksymalny na ówczesne czasy komfort jazdy, był lekki - suchy warzył zaledwie tylko 115kg, dokładnie tyle, ile warzyła ówczesna Jawa-CZ175 ccm powszechnie uznawana za nowoczesny i dobry motocykl w swej klasie.

    Motocykl SHL 175 M11 wkrótce stał się wyrobem eksportowym polskiego przemysłu motoryzacyjnego. Był eksportowany w wersji M11 Lux, wyposażonej w dużš iloœć chromów ( obręcze, szprychy ) oraz zmienionš instalację elektrycznš, dostosowanš do pracy w tropikach. Doskonała opinia, którš cieszył się ten motocykl wœród importerów przyczyniła się do podjęcia jego produkcji w Indiach, gdzie wytwarzano go jeszcze długo po likwidacji produkcji w Polsce.

    Zmieniała się współczeœnie funkcja motocykla w Polsce. Ze œrodka transportu stał się pojazdem rekreacyjnym i sportowym. Po okresie zapomnienia renesans motocykla w tej nowej funkcji jest wyraŸnie widoczny. Interesujšce będzie dla nowoczesnego motocyklisty przypomnienie „sportowego życia” SHL-ki 175, które było bardzo bogate. Nie sposób omówić go w całoœci, ale warto przypomnieć choć niektóre ciekawe momenty.

  • Zawieszenie

    Orginalne! Zabytkowe!






    Wszystko orginalne!



  • Pamiętna podróż/przygoda

    Narazie żadna ale jak ją zrobię to napewno będzie!


  • Perspektywy

    Zrobienie tego motoru do LATA. I dokupienie do niego wszystkich orginalnych częœci.


  • Plusy i minusy pojazdu

    Niewiem

  • Osiągnięcia

    Dostanie SHL-ki M11



  • Marzę o...

    Odrestaurowaniu jej na wysoki połysk!
    *************************************
    *************************************
    **ZOSTAW KOMENTARZ ODPISZE NA PEWNO**
    *************************************
    *************************************






    Tańszym paliwie.








    Lepszych drogach.












    ZOSTAW KOMENTARZ!!!











Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat 125P
  • Kawasaki GPZ 500
  • Alfa Romeo 33
  • Kingway Fonero
  • Kymco Super 8
  • Ford Mondeo

Co robią kierowcy na PJ