Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1964 r.
Gostyń/Dusina
173 cm3
9 KM
5000 Nm
0.00 s
Witam dostałem ten motor od wuja.Chcę go odrestaurować i zrobić! Ale niestety niechodzi ale to się wkrótce zmieni;p
Nigdy w tym motorze.Wszystko musi być orginalne.
Motocykl ten był wyposażony w silnik produkowany w Warszawskiej Fabryce Motocykli, o pojemnoci 175 ccm i mocy 9 KM. Jego duża elastycznoć pozwalała na uzyskiwanie niezłych przyspieszeń, mimo 3- biegowej skrzyni biegów. Eksploatacyjne zużycie paliwa niewiele przekraczało 3l/100km. Z silnikiem współpracował nowoczesny, nierozbieralny tłumik zapewniajšcy wyjštkowo niski poziom hałasu. Pełno piastowe hamulce miały rednicę aż 160mm i szerokoć okładzin 40mm - zapewniały doskonałe opónienia. Łańcuch motocykla M11 pracował cicho w pełnej obudowie blaszanej wyposażonej w gumowe wkładki. Również ganik, kranik paliwa, filtr powietrza i akumulator - brudzšce elementy zostały staranie osłonięte blaszanymi obudowami. Motocykl był wyposażony fabrycznie w bagażnik o nonoci 10 kg. Mimo że w jego konstrukcji zrealizowano pełny program rozwišzań, zapewniajšcych maksymalny na ówczesne czasy komfort jazdy, był lekki - suchy warzył zaledwie tylko 115kg, dokładnie tyle, ile warzyła ówczesna Jawa-CZ175 ccm powszechnie uznawana za nowoczesny i dobry motocykl w swej klasie.
Motocykl SHL 175 M11 wkrótce stał się wyrobem eksportowym polskiego przemysłu motoryzacyjnego. Był eksportowany w wersji M11 Lux, wyposażonej w dużš iloć chromów ( obręcze, szprychy ) oraz zmienionš instalację elektrycznš, dostosowanš do pracy w tropikach. Doskonała opinia, którš cieszył się ten motocykl wród importerów przyczyniła się do podjęcia jego produkcji w Indiach, gdzie wytwarzano go jeszcze długo po likwidacji produkcji w Polsce.
Zmieniała się współczenie funkcja motocykla w Polsce. Ze rodka transportu stał się pojazdem rekreacyjnym i sportowym. Po okresie zapomnienia renesans motocykla w tej nowej funkcji jest wyranie widoczny. Interesujšce będzie dla nowoczesnego motocyklisty przypomnienie sportowego życia SHL-ki 175, które było bardzo bogate. Nie sposób omówić go w całoci, ale warto przypomnieć choć niektóre ciekawe momenty.
Orginalne! Zabytkowe!
Wszystko orginalne!
Narazie żadna ale jak ją zrobię to napewno będzie!
Zrobienie tego motoru do LATA. I dokupienie do niego wszystkich orginalnych częci.
Niewiem
Dostanie SHL-ki M11
Odrestaurowaniu jej na wysoki połysk!
*************************************
*************************************
**ZOSTAW KOMENTARZ ODPISZE NA PEWNO**
*************************************
*************************************
Tańszym paliwie.
Lepszych drogach.
ZOSTAW KOMENTARZ!!!