Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1964 r.
Rdziostów
173 cm3
9 KM
5000 Nm
0.00 s
SHL'kę wymieniłem za MZ ETZ 250 nie na chodzie + dopłata 100 zł. Nieoryginalny jest lakier, magneto oraz rolgaz. Posiadam umowę kupna-sprzedaży więc dzięki nowym przepisom mogę ją bez problemu zarejestrować.
A co to?
* Silnik
o Typ: dwusuwowy, jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym
o Pojemność: 173 ccm
o Średnica cylindra x skok: 61.5x58
o Stopień sprężania: 6.5(pierwszy model o symbolu M06 U) lub 6.3(model podstawowy o symbolu M11) lub 7,6(model o symbolu M11 W) lub 6,9 (model o symbolu M11 Lux)
o Moc maksymalna: 9 KM przy 4800obr./min. lub 10 KM przy 5000obr./min.
* Prędkość maksymalna: 90 km/h
* Rozruch: rozrusznik nożny
* Liczba biegów: 3
# Zawieszenie
* Przód: Wahacz pchany, amortyzatory ze sprężynami spiralnymi i tłumieniem hydraulicznym.
* Tył: Wahacz wleczony, amortyzatory ze sprężynami spiralnymi i tłumieniem hydraulicznym.
5 km od domu zapchał mi się kranik... Dobrze, że spotkałem miłych ludzi, którzy udostępnili mi warsztat.
- Odrestaurować
- Biała tablica
- Zlot motocykli SHL w Kielcach
+ Polski motocykl
+ Dostępność części
+ Prosta konstrukcja
+ dokumenty
- średni stan
- silnik do remontu
Odpalenie jej po 2 latach stanie w szopie.
Odrestaurowaniu jej. Po jednym egzemplarzu każdego modelu WSK/i.