Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1966 r.
Pruszków
173 cm3
10 KM
0.00 s
Zasadnicza różnica między Lux a modelem podstawowym to staranniejsze
wykończenie, dopieszczenie szczególików,chromowanie wielu detali motocykla, włącznie
z chromowaniem dużej powierzchni bocznej zbiornika paliwa.
Chromowane były również górne szklanki wszystkich amortyzatorów, obręcze kół,
szprychy, oraz dżwigienka hamulca nożnego.Dodano
także przesuwaną przykrywkę stacyjki, chroniącą przed deszczem i kurzem oraz bezpiecznik topikowy na przewodzie minusowym przy akumulatorze
W motocyklach M 11 LUX stosowano ulepszoną wersje silnika S-32.
Nowa wersja noszaca oznaczenie S-32U miala cylinder odlewany ze stopu lekkiego z zalewana tuleja zeliwna co bylo nowoscia w polskich motocykach.
Stopien sprezania podniesiono do 6,9 moc wzrosla do 10km przy 5000obr/min
Silnik bardzo elastyczny!
Bardzo mieciutkie prowadzi sie jak Rolls-Royce Silver Cloud
Żółte tablice
Duza przyjemnosc z jazdy to piekna maszyna i co najwazniejsze POLSKA
Automobilista nr 136
Ratowaniu kolejnych Polskich motocykli przed zlomowaniem
w planach Osa i Junak