facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 175 1982r

Oglądano już 26785 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 175 »
  • Rocznik

    1982 r.

  • Właściciel

    MateuszWSK23

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Wiązownica/Jarosław

  • Pojemność

    175 cm3

  • Moc

    14 KM

  • Max. moment obrotowy

    17 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    1.00 s

  • Opis

    WSK zakupiona 29.01.09 :) po przez ogłoszenie na allegro.
    07.07.09 została zarejestrowana :)
    a od 22.07.09 śmigam po drogach.

    I love is KOBUZ :)
    Jestem zadowolony z zakupu.Trochę sie bałem,opowiadań słyszałem że 175 sie psuje co chwile itp,itd... Natłukłem już troche km i dobrze się sprawuje.

    Służy mi ona do lansowania się w wolnych chwilach, staram się trzymać w oryginale.

  • Tuning

    nie ma i nie będzie. Może jakieś delikatne usprawnienia.Oryginał.

  • Silnik

    oryginalny 060 przeszedł remont:
    - kartery w świetnym stanie dopiero po 1 rozbiórce

    układ cylinder-tłok-pierścienie:
    - lepszy cylinder oraz 1 szlif
    - nowy oryginalny tłok ZMD
    - nowy org. sworzeń ZMD wraz z zabezpieczeniami
    - nowe org. pierścienie ZMD ( górny chromowany dolny żeliwny )
    - nowa oryginalna tulejka w główce korby

    Skrzynia biegów:
    - wszystkie nowe koła zębate ZMD
    - wałki z konieczności uzywane w bdb stanie z tych karterów po 1 rozbiórce
    - nowe wodziki ZMD org.
    - nowy zmieniacz biegów ZMD
    - nowy org. wałek zdawczy ZMD wraz z łozyskiem dwurzędowym ZMD
    - nowe org. tulejki wałka posr. ZMD

    Sprzęgło:
    - nowy oryginalny kosz sprzęgłowy ZMD
    - nowy oryginalny łańcuszek ROMETowski
    - nowe org. tarcze sprzęgłowe ZMD
    - nowe oryginalne przekładki metalowe ZMD
    - nowa tulejka kosza ZMD
    - nowa zębatka na wał ZMD
    - nowy mechanizm rozruchowy ZMD ( półksiężyc i zębatka pod kosz )
    -

    - wszystkie uszczelki w silniku nowe z Polonitu oryginalne z PRL
    - nowe łożyska ( na wał FAG C3 na wałek główny SKF C3 )
    - nowe simmeringi
    - nowy oryginalny przerywacz ZMD
    - nowa świeca zapłonowa
    - nowa zębatka napędowa oryginalna ZMD

    -olej do mieszanki Orlen 2T Semisynthetic
    mixolu nie leje.
    -do skrzyni MOTUL do 2T z mokrym sprzęgłem.


  • Zawieszenie

    oryginalne
    -tylne amortyzatory po wyczyszczeniu i zalaniu świeżym olejem.
    -przednie zawieszenie również rozebrane całkowicie, dokładnie wyczyszczone, nowe simmeringi i świeży olej. Bdb pracuje.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    - Zaliczony XIX zlot motocykli Radawa 2009r.
    - XX jubileuszowy zlot motocykli Radawa 2010r.
    - Rozpoczęcie sezonu motocyklowego w Jarosławiu 2011r.
    - XXI Zlot motocyklowy Radawa 2011r.
    - XIV Bieszczadzki Rajd Pojazdów Zabytkowych Zagórz 2012r ( łącznie przez 3 dni zrobiliśmy z kolegą 370km )
    - I Zlot Pojazdów Zabytkowych \\\\\\\"Drynda\\\\\\\" w Boratynie 2012r

    Napewno także spojrzenia ludzi i rozmowy :)

  • Perspektywy

    Utrzymywać w jak najlepszym i oryginalnym stanie no i żeby garażować go w lepszych warunkach ( czyt. w pokoju zimą jak będą warunki ) :)

    NIE SPRZEDAĆ

    -wyprawa do Świdnika na zlot motocykli WSK

    -zaliczanie kolejnych zlotów

  • Plusy i minusy pojazdu

    same plusy, kocham ten motor i tyle :)
    + Polski
    + piękny dźwięk
    + silnik
    + wygląd
    + wystarczające osiągi
    + malutka awaryjność
    + oryginalność
    + itp itd

    - minus tylko jeden - ładowanie...
    więcej nie zauważam ;]

  • Osiągnięcia

    - kupno go
    - udało się kupić piękny wydech

  • Marzę o...

    i tak się nie spełnią.....

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • FSO Polonez ATU
  • Aprilia RS 125
  • Gilera DNA
  • Kinroad XT50Q KING
  • Kawasaki ZX-10R
  • Suzuki Hayabusa

Co robią kierowcy na PJ