Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1959 r.
PL
148 cm3
0.00 s
Motocykl odrestaurowany. Wszystkie części należą do tego motocykla i oprócz lakieru i nowych chromów jest w pełni oryginalny.
Typ: S06 o mocy 6,5kM. Chłodzony powietrzem. Cylinder żeliwny, głowica odlana z aluminium i charakterystycznie ponacinana (bardzo rzadko spotykana w tym modelu). Skrzynia biegów trzystopniowa. Sprzęgło mokre, trzytarczowe (9sprężyn na koszu). Gaźnik G20.
Amortyzatory tylne z tłumieniem olejowym utrzymujące wahacz wleczony. Z przodu natomiast amortyzator teleskopowy pracujący na 4 mosiężnych tulejach ślizgowych. Koła 19" szprychowane. Bębny pełnopiastowe. Opony Degum: przód 19x3,00, tył 19x3,25. Dętki Degum ze współczesnymi łatkami.
Każda podróż pamiętna, i zawsze jakaś przygoda.
Plusy:
-bardzo wygodny
-mało pali
-psuje się czasami
Minusy:
-brak