Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
ESI
125 cm3
8 KM
10 Nm
0.00 s
Dostałem ją od dziadka w 2006 roku, stała ona nieużywana od kilku lat ale wystarczyło ją wyczyścić zalać świeżego paliwa i odpaliła za drugim kopnięciem.
Przez kolejne lata jeździłem nią po bezdrożach robiąc 5000 tys km bez większych awarii. Zimą 2010 roku postanowiłem przeprowadzić jej remont generalny. WSK została rozkręcona do ostatniej śrubki dokładnie oczyszczona i pomalowana na nowo w oryginalnych kolorach.
brak
Silnik - 2 suwowy, 3 biegowy, model S01-Z3A (051) z przepłukiwaniem zwrotnym.
Silnik został rozpołowiony i został dokładnie sprawdzony i wyczyszczony. Po oględzinach okazało się ze jest on w dość dobrym stanie. Wymienione zostały wszystkie łożysk, uszczelniacze, tarczki sprzęgłowe oraz łańcuszek sprzęgłowy.
Wymieniłem również tuleje oraz sworzeń w korbowodzie ponieważ pojawił się tam mały luz.
Po wymianie silnik został złożony i zalany olejem lux 10
Przednie teleskopy zostały rozebrane wyczyszczone i zalane nowym olejem.
Tylne amortyzatory zostały pomalowane poddane regeneracji.
było ich wiele
Dbać o nią i nigdy nie sprzedać.
Dla mnie ten motor ma same plusy a nawet jeśli ma jakieś minusy to można jej to wybaczyć w końcu to klasyk.
80km/h
Doprowadzenie jej do takiego stanu.