Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Rybnik
123 cm3
8 KM
5500 Nm
15.00 s
po prostu odkupiona ze złomu i odrestaurowana własnoręcznie
w takim pojeździe nie ma mowy o tuningu, tutaj liczy się 100% oryginalność
Dane techniczne:
- Producent silnika: Zakłady Metalowe im. T. Dąbala w Nowej Dębie
- Typ silnika: S01-Z3A LUX -dwusuwowy, jednocylindrowy, gaźnikowy z przepłukiwaniem zwrotnym, zblokowany ze sprzęgłem i skrzynią biegów
- Moc nominalna: ponad 9 KM przy 5300 obr./min.
- Maksymalny moment obrotowy: 1.0 kGm przy 4600 obr./min.
- Stopień sprężania mieszanki: 1 : 7,8
- Typ gaźnika: G20M2A
- Zużycie paliwa: ok. 5 l
- Pojemność zbiornika paliwa: 13 l (3 l rezerwy)
- Ciężar własny: 97 kg
- Dopuszczalne obciążenie użyteczne: 150 kg
- Koła: 1.85 x 18"
- Układ hamulcowy: 2 hamulce szczękowe o średnicy czynnej 70 ccm, jeden uruchamiany nożnie, a drugi ręcznie.
- Instalacja elektryczna: 6V dwuczłonowa (prądu zmiennego i stałego)
Nadwozie
- Rama: pojedyncza, w konstrukcji zamkniętej, spawana w rur i elementów tłoczonych, z silnikiem podłączonym sztywno.
Zawieszenie
- Zawieszenie tył: Spirala resorująca z umieszczonym wewnątrz niej amortyzatorem o skoku 90 mm
- Zawieszenie przód: teleskopy tłumione olejowo o skoku 150 mm
motocykl ma humory i humorki, kiedyś musiałem ją pchać 10km w burzy bo rozwaliło się magneto:p
+ komfort jazdy
+ dobre co POLSKIE
115kmh po dotarciu i po 3 szlifach
tanim paliwie, i żeby jeździło ich więcej w takim stanie jak moja;P