Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1965 r.
Hajnówka
175 cm3
10 KM
0.00 s
Jest to motor który odziedziczyłem po dziadku :) Motor jest w stanie orydinalnym nie posiada żadnych przeróbek. Na tym motorku uczyłem sie jeżdzic ;)
nie będzie
Silnik:
· Typ: S32, dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym.
· Liczba cylindrów: 1
· Średnica cylindra x skok tłoka / pojemność skokowa: 61,5 x 58 mm / 173 ccm.
· Stopień sprężania: 6,3
· Moc maksymalna: 9 KM przy 5000 obr / min.
· Gaźnik: typ GM24U1, średnica gardzieli 24 mm
· Zapłon: iskrownikowy.
· Odstęp styków przerywacza: 0,3 - 0,4 mm
· Wyprzedzenie zapłonu: 29 st. ( 4,4 mm ) przed Z.Z.
· Świeca: „Bosch” W225T11 lub równorzędna (Iskra F75).
· Odstęp elektrod świecy: 0,4 - 0,6 mm
· Smarowanie: mieszanką oleju z paliwem.
· Chłodzenie: powietrze o obiegu niewymuszonym
· Zawieszenie koła przedniego: na wahaczu „średnim” pchanym i elementach resorujących ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi.
· Zawieszenie koła tylnego: na wahaczu wleczonym i elementach resorujących z progresywnymi sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi.
Pierwsze 100 metrów przejechane na tym motorku, i wyjazd na osiedle do kolegów oddalone o 3 km i lansowanie sie cały dzien z nimi (miałem wtedy 13 lat nie wiedziałem co to jest policja xD)
Odrestaurowanie
+ Małe spalanie
+ Wygone zawieszenie
+ Dosc dobre przyspieszenie
- Wywrotny
Tańszej bęzynie
Oderstaurowaniu wszystkich sprzętów
Prawku :)