Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1975 r.
Będzin
123 cm3
7 KM
0.00 s
Zakupiony 01 09 2008 . Bąk naśladował soft choppera (b. wysoka kierownica, odchylane siedzisko pasażera).Modeli Bąk wyszło tylko 9701 . Nowy Bąk kosztował 12 000 zł.Ciężar własny 105 kg, ciężar max 250 kg
http://www.youtube.com/watch?v=4vn9HgEfxJ4&feature=player_embedded
nie ma takiej opcji to byłby szczyt debilizmu tuningować taki motor ;)
Silnik:
S 01 Z3A Lux, dwusuwowy jednocylindrowy z przpłukiwaniem zwrotnym. Średnica cylindra -52 mm skok tłoka 58 mm, pojemność skokowa 123 ccm. Stopień sprężania 7,8, moc maksymalna 7,3 KM (5,4 KW) przy 5300 obr/min, moment maksymalny 9,8 Nm przy 4200 obr/min
Gaźnik:
Typu G20 M2A o gardzieli 20 mm
Sprzęgło:
mokre trzytarczowe
Skrzynia biegów:
trzybiegowa z kołami stale zazębionymi.
Podwozie:
Rama rurowa spawana, pojedyńcza zamknięta wykonana z rur okrągłych i prostokątnych. Zawieszenie przednie z modelu M06 B1 o zmienionej sprężynie, zawieszenie tylne na podwójnym wahaczu tłoczonym o skoku 90 mm
poprawa jeszcze kilku niedoskonałości ale części już są teraz tylko zimą montaż ;)
+POLSKA MASZYNA
doprowadzenie do oryginału ;)
.........................