Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1956 r.
Nowy Tomyśl
247 cm3
12 KM
5500 Nm
0.00 s
52 letni AWO
brak tuningu 100% oryginalności ( nielicząc koloru lecz to wymysł poprzedniego właściciela )
typ-czterosuw,chłodzony powietrzem
ilość cylindrów -1
rodzaj rozrządu -OHV
pojemność -247 ccm
skok tłoka * średnica cylindra -68*68 mm
stopień sprężania 6,7:1
moc/obroty 12 KM/5500 obr/min
zasilanie-gaźnik BVF 022-2
zapłon - iskrownik ZS 3
sprzęgło - jednotarczowce ,suche
skrzynia biegów - 4-stopniowa sterowana nożnie plus dźwignia ręczna
przozenia : 1 bieg -4,59:1 , 2 bieg -2,88:1 , 3 bieg -2,11:1 , 4 bieg -1,65 :1
napęd koła -wałek napędowy
przednie zawieszenie - widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym
plus amortyzator skrętu
tylne zawieszenie - suwak
Podróż do ok koła Polski: 8 dni z pasażerem jednym motorem. Bardzo fajna alternatywa spędzenia urlopu.
Dzięki wszystkim którzy przyczynili się do dokonania takiego wyczynu!!
Oto województwa przez które przechodziła trasa wyprawy:
Start wielkopolska, Lubuskie, Dolny śląsk, Opolszczyzna, Śląsk, Małopolska, Podkarpacie, Lubelszczyzna, Podlasie, Warmia i mazury, Kujawsko pomorskie, Wielkopolska
No cóż zabrakło morza, może następnym razem ( brak czasu )
Oryginalny kolor i szparunki
+ bez awaryjna jazda
+ małe zużycie oleju
+ komfort jazdy
+ dźwięk
+ prestiż
+ i wiele innych
- wolna prędkość przelotowa ( 80km/h )lecz dla ponad 50 letniego dziadka to bardzo malutki minusik
Samodzielny i całkowity remont motoru ( oprócz malowania )
Jedyne w Polsce forum poświęcone simsonowi AWO
www.awoforum.pl
Objechać morze śródziemne na AWO-ku