Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1969 r.
250 cm3
18 KM
13.00 s
Kiedy ją kupiłem była w krytycznym stanie: opony przebite, silnik niedawał oznak życia, elektryka do naprawy, nienaoliwione teleskopy, hamulce do wymiany, bagażnik musiałem spawać. Ale udało mi się go doprowadzić do stanu jezdnego.
Naklejka \"TURBO\" ;]
Ma siłę, daje się kręcić bączki, palić gumę.
przebieg 35 000 i żadnego remontu, TRWAŁOŚĆ SZOK, a mocy tyle że z pasażerem na 2 biegu miesza.!!
Bardzo mi się podoba, bardzo miękkie i wygodne, uczucie jakby się płyneło.
Pchanie 3 kilometry przez pola do garażu z powodu rozładowania akumulatora na postoju. Ale każda podruż jest pamiętna i pełna wrażeń.
NIEROZUMIEM LUDZI KTÓRZY UWAŻAJĄ ŻE ŻLE SIE TYM MANEWRUJE, MIMO ŻE JEŹDIŁEM PO POLACH TO TEN MOTOCYKL SPRAWOWAŁ SIĘ LEPIEJ OD MOJEGO CROSSA, KIEROWNICA TO BAJKA, STEROWNOSĆ TO COS PIĘKNEGO W TYM NIEMIECKIM SPRZĘCIE!!!!!!
Sprzedany.
+ Bardzo miękka
+ Szybka
+ Dużo mocy
+ Wygodna
+ sadysfakcja z jazdy takim zabytkiem
- Akumulator 6V
Prędkość dotąd osiągnięta 110km/h
Naprawienie prądnicy która nieładowała.
Sprzedany