facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 175 1975r

Oglądano już 16954 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 175 »
  • Rocznik

    1975 r.

  • Właściciel

    qwert45

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Łosice

  • Pojemność

    175 cm3

  • Moc

    14 KM

  • Max. moment obrotowy

    16 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Typ motocykla: WSK 175 M21 W2 S1
    Ciężar w stanie suchym w kg: 111
    Dopuszczalna masa całkowita w kg: 160
    Prędkość maksymalna: 100 km/h
    Zużycie paliwa w litrach na 100 km przy prędkości 80 km/h: 3,8
    Produkowany: Od 1973- 1975
    Wyprodukowanych egzemplarzy: 8000 sztuk

  • Tuning

    Nie w takim motórze.

  • Silnik

    Typ: W-2BxS/059-3
    Rodzaj: Gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym
    Liczba i układ cylindra: Jednocylindrowy, stojący, odchylony do przodu 15*
    Pojemność skokowa w cm3: 173,4
    Średnica cylindra w mm: 61
    Skok tłoka w mm: 61,0/59,5
    Stopień sprężania: 9
    Moc maksymalna w KM (kW): 15 (11,0)
    Prędkość obrotowa maksymalna dla mocy: 6600 obr/min
    Moment obrotowy w Nm: 16,31 (1,7 kGm)
    Prędkość obrotowa przy momęcie maksymalnym: 5700 obr/min
    Smarowanie silnika: Mieszanka ze stosunkiem oleju do paliwa 1:30
    Gaźnik: Pegaz GM 26 U
    Zapłon: Bateryjny
    Optymalne wyprzedzenie zapłonu przed ZZ w mm: 3,9-4,1
    Przerwa na przerywaczu przy maks. rozwarciu w mm: 0,2-0,3
    Zalecana świeca zapłonowa: 240-260 lub F100
    Filtr powietrza: Siatkowy, zwilżany olejem z benzyna (1:1)
    Sprzęgło: Mokre z wkładkami korkowymi 4 tarczowe
    Skrzynka biegów: 4 biegowa
    Zespół przeniesienia napędu: zblokowane z silnikiem
    Przełożenia na poszczególnych biegach: I bieg 3,24 II bieg 3,18 III bieg 1,49 IV bieg 1,00
    Smarowanie zespołów przeniesienia napędu: olejem, rozbryzgowo
    Ilość oleju smarowania zespołów przeniesienia napędu: 0,7 l
    Zębatka zdawcza: 15 zębów
    Zębatka odbiorcza: 45 zębów

  • Zawieszenie

    Zawieszenie koła przedniego: Widelec teleskopowy ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym
    Skok zawieszenia przedniego: 150 mm
    Zawieszenie koła tylnego: Wahacz wleczony z elementami resorującymi

  • Perspektywy

    Szparunki i gumy na zbiorniku. Naprawa lub wymiana wydechu. Pprawienie lakieru błotnika tylnego. Wyeliminowanie przerywacza. Nie mogę ustawić zapłonu, szlak mnie trafia przez niego, ale długo juz nie pociągnie, albo ja.

  • Plusy i minusy pojazdu

    +stan
    +wiek
    +niepowtarzalność

    -brzęczący wydech

  • Osiągnięcia

    Doprowadzenie do niezlego choć nie idealnego stanu co niebawem się zmieni.

  • Marzę o...

    WSK M30 Sokół

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Toyota Avensis
  • Aprilia RX 125
  • Romet Ogar 200
  • Yamaha Raptor YFM 660
  • Aprilia Af1 Futura 125
  • Piaggio NRG

Co robią kierowcy na PJ