Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1969 r.
Kluczewsko
49 cm3
1 KM
2 Nm
0.00 s
Moje oczko w głowie czyli 2320 z silnikiem 2350, zrobiony w stylu z epoki
hmm takie rogi na błotniku i baku
żółty reflektor
odblask z tyłu
Silnik:
Typu S-38B o mocy 1,4 KM przy 4000 obr/ min i stopniu sprężania 6,5. Maksymalny moment napędowy to 2,8 Nm przy 2750 obr/min. Średnica cylindra 38mm, skok tłoka 44mm, pojemność skokowa 49,8cm3
Gaźnik:
Model GM12a z centralnym pływakiem lub w późniejszych egzemplarzach model GM12F o średnicy przelotu 12mm rura ssąca połączona z rurą podsiodłową ramy.
Sprzęgło:
Sprzęgło mokre dwutarczowe z wkładkami korkowymi umieszczone na wale korbowym silnika.
Skrzynia biegów:
Dwubiegowa, zblokowana z silnikiem. Zmiana biegów lewą rękojeścią kierownicy. Przełożenia całkowite: I-26,6, II-13,19. Przełożenia w skrzyni I-1,92, II-1. Smarowanie olejem LUX 10, zima LUX5.
Napęd:
Łańcuchowy, od silnika do skrzyni biegów przekładnia zębata o zębach skośnych , przełożenie 4,75 (57:12), od skrzyni biegów do koła tylnego częściowo osłoniętym łańcuchem, przełożenie 2,54.
Zawieszenie koła przedniego krótki wahacz pchany, zawieszenie tylne sztywne. Rozstaw osi 1150mm
+silnik pali na dotyk
+mały wszędzie wejdzie
+zabytek
- niezarejestrowany