Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1976 r.
Nowa Sól
175 cm3
14 KM
17 Nm
0.00 s
Oto moja WueSKa 175 M21 W2 Sport 2. Nabyłem ją w opłakanym stanie, i teraz staram się odtworzyc jej oryginalnosć.
NIE MA BOGA ! JEST MOTÓR
i oto mamy WueSKe ;))
Kapy silnika jak i kolanko zostały własnoręcznie wypolerowane. Zajęło to bardzo dużo czasu, ale efekt polerowania jest widoczny gołym okiem :) Warto było poświęcić na to tyle pracy.
Typ motocykla: WSK 175 M21W2S2
Ciężar w stanie suchym w kG: 111
Prędkość maksymalna: 100 km/h
Zużycie paliwa w litrach na 100 km przy prędkości 80 km/h: 3,5-4
Produkowany: Od 1975- 1976
Wyprodukowanych egzemplarzy: 2967 sztuk
Instalacja elektryczna
Źródło energii elek.: Iskrownik-prądnica SEM K1/80 produkcji szwedzkiej
Akumulator kwasowy 6V: 3MA3 8 Ah,
Prostownik firmy Lucas
Lampa przednia:
-Żarówka światła głównego 12V-35/35W
-Żarówka światła postojowego 6V-4W
-Żarówka oświetlająca szybkościomierz 6V-2W
Lampa tylnia:
-Żarówka światła postojowego 6V-5W
-Żarówka światła \'\'stop\'\' 6V-15W lub 6V-21W
Sygnał dźwiękowy: SES 6V
Stacyjka:
- 5 położeniowa typu 70-16
- 1 pozycja kluczyka zapewnia prąd ładowania 2 A
- 2 pozycja kluczyka zapewnia prąd ładowania 3,5 A
Nie tuningowałem Wiesi i nie zamiarzam tego robić.
NIGDY, ŻADNEGO TUNINGU W WSK !!!
Korbowód z Yamahy YZ 250 PROX'a . Łożyska na wale SKF wysokoobrotowe C3. Reszta Koyo. Cylinder po szlifie, nowy tłok. Nowe sprzęgło oraz łańcuch sprzęgłowy.
Typ: 059-1 (W2BExS lub W2BxExS
zależnie od książki)
Rodzaj: Gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym
Liczba i układ cylindra:
Pojemność skokowa w cm3: 173,4
Średnica cylindra w mm: 61
Skok tłoka w mm: 59,5
Stopień sprężania: 9
Moc maksymalna w KM (kW): 14 (10,3)
Prędkość obrotowa maksymalna dla mocy: 6300 obr/min
Moment obrotowy w Nm: 16,31 (1,7 kGm)
Prędkość obrotowa przy momencie maksymalnym: 5700 obr/min
Gaźnik: Bing 1/26/125/II
Zapłon: Iskrownikowy
Filtr powietrza: Siatkowy, zwilżany olejem z benzyna (1:1)
Sprzęgło: Mokre z wkładkami korkowymi 4 tarczowe
Skrzynka biegów: 4 biegowa
Koło zębate duże:
-M21W2S2 45 zębów
Łańcuch:
-M21W2S2 122 ogniwa, dl. 1549,4 mm
Zawieszenie jest oryginalne fabryczne Sporta 2.
Podwozie
Rama: Pojedyncza zamknięta spawana z rur
Zawieszenie koła przedniego: Widelec teleskopowy ze sprężynami śrubowymi
i tłumieniem olejowym
Skok zawieszenia przedniego: 150 mm
Zawieszenie koła tylnego: Wahacz wleczony z elementami resorującymi
Średnica bębnów hamulcowy szczękowych w mm: 135
Rozmiar obręczy:
-Ogumienie koła przedniego 1,85Bx19\'\' lub 3,00x19\'\' terenowe
-Ogumienie koła tylnego 3,25x18\'\' terenowe
-Ogumienie terenowe firmy Continental
Ciśnienie w ogumieniu przód/tył w Kg/cm3: 1,3/1,8
Każda jazda tą wiesią jest wspaniałą.
- Kupić, bądź dorobić uchwyty przedniego błotnika.
- Kupić gaźnik BING Bing 1/26/125/II razem z króćcem.
- Po wyżej wymienionych częściach zostaje mi tylko cieszyć się jazdą tym wspaniałym modelem i jakże rzadkim WSK M21W2 S2 (Sport 2)
+ Pali bez Aqu
+ Szybki, zrywny
+ Łatwy w obsłudze
+ KULT MOTÓRA
- Jak dla mnie nie ma Ona minusów :P
Oprócz tego, że jest na masie aku.
Kupiłem ją ze stanem licznika 6005 km, a dziś (dn. 29.06.08r.) jest 6551 km, przez te wszystkie kilometry nie spotkała mnie żadna większa przykra sytuacja. Największym problemem był dwukrotny brak paliwa na trasie, co zmusiło mnie do pchania WSKi do domu :( Kolejnym zdarzeniem było wyczepienie się przewodu zasilającego cewke WN pod zbiornikiem. Motocykl zgasł .... po 10 minutach doszedłem, że przewód wisi luźno :D
- Doprowadzeniu S2 do stanu 100%- owej oryginalności
- Tańszej benzynie
- Lepszych drogach