Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1968 r.
Tarnobrzeg
250 cm3
19 KM
0.00 s
Witam! Jest to mój pierwszy motocykl zarówno na PJ, jak i w karierze motocyklisty. Trophy jest dobrze znana na polskich drogach, głównie ze względu na jej PRL-owską przeszłość, w której odegrała rolę pojazdu milicyjnego. Dla mnie jest to motocykl nie do skopiowania. On niewątpliwie ma duszę!
Takich klasyków się nie tuninguje.
Niezapomniane odgłosy:D 250ccm, 4 biegowy, gaźnik BVf 28 N-1-3. Duża moc jak na 40 lat. Wymienione zostały: łożyska, simeringi, pierścienie, wszystkie uszczelki oraz zawór iglicowy w gaźniku.
Bardzo komfortowe
Pierwsza przejażdżka po odpaleniu
Wszystkie zostały zrealizowane
+ Niepowtarzalna sylwetka
+Wygodne zawieszenie
+Duża moc w porównaniu z motocyklami z epoki
+ Przebieg: 12 918km
- Brak
Wyremontowanie go i odpalenie po 20 latach
-Kolejnej MZ
-Jakimś mocnym supermoto lub enduro
-Zdobyciu innego zabytku (Shl M11, Wfm, Simson Avo)