Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1974 r.
Starogard Gdański
174 cm3
14 KM
0.00 s
Kupiona jako totalny złom, robiona od podstaw, nei oszczedzałem na niczym, jak widać jeszcze troche zeczy do poprawienia ale to juz detale :-)
Oto link do filmu z jej udziałem:
http://video.google.pl/videoplay?docid=-3305016188394902877&hl=pl
Nigdy! Najlepszy tuning to utrzymanie zabytka w orginalnym stanie
174 ccm 4 biegi, w brew pozorom biegi wchodza jak w masło, zawsze pali od strzała i nie ma problemow z ładowaniem, jest w wrecz idealnym stanie a to dlatego że prektycznie pół silnika zostało wymienione na nowe orginalne czesci z epoki
Przednie ok lecz troche za twarde - za dużo oleju, tył co prawda nieorginalne ale daje rady, mam orginały lecz wymagaja chromowania
Pierwsza daleka podróż licząca ponad 15 km na strone, WSK była po remoncie i nie byłem jeszcze na nia w 100% pewien ale nei zawiodła :-)
Zarejestrować i opłacic ją a za dobry rok zdać prawo jazdy kat. A i B
Żadnych minusów, przecież to retro maszyna ikażdy jej minus jest jej plusem :-)
Restauracji Kobuza i niedługo także Dudka